Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران باشگاه ناپولی برای نشان دادن حمایت خود از کالیدو کولیبالی، قصد دارند با ماسک‌های صورت او در ورزشگاه حاضر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، کولیبالی در جریان دیدار ناپولی مقابل اینتر، به هدف حملات نژادپرستانه هواداران اینتر قرار گرفت و شعارهای زیادی علیه او مطرح شد. واکنش‌های بسیاری در چند روز اخیر نسبت به این اتفاق انجام شده و حمایت‌های بسیاری نیز از کولیبالی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال گروهی از هواداران ناپولی به نام "خون آبی ها" قصد دارند برای حمایت از مدافع سنگالی تیمشان، با ماسک‌های صورت او در دیدار مقابل بولونیا در ورزشگاه حاضر شوند.

 

 

 

 

این دیدار، اولین دیدار ناپولی پس از شکست مقابل اینتر و همچنین توهین به کولیبالی است و هواداران ناپولی قصد دارند برای مدافع خود سنگ تمام گذاشته و حمایتشان را اعلام کنند.

 

دو سال پیش، وقتی که کولیبالی به سوژه توهین‌های هواداران لاتزیو تبدیل شده بود نیز این گروه، در اقدامی مشابه از مدافع تیمشان حمایت کرده بودند. آنها از دیگر هواداران ناپولی نیز درخواست کرده اند که روی کاغذ، عکس صورت کولیبالی را پرینت گرفته و آن را به ماسک تبدیل کنند و با این ماسک‌ها در ورزشگاه حاضر شوند.

 

اینتر به خاطر رفتار هوادارانش، دو بازی خانگی از حضور آنها محروم شده است.

ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قرارداد‌ها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودرو‌های برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودرو‌ها قابل رقابت با خودرو‌های بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودرو‌ها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

دیگر خبرها

  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • اولین پست اینستاگرامی و معنادار نکونام بعد از رفتن خطیر
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو