Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریانی نفوذی ‌اقتصاد ایران ‌را قفل کرده است، گفت: این جریان نفوذ با چندین واسطه به دنبال تصمیم سازی در بخش‌های مختلف کشور است. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محسن کوهکن در نشست شورای مشورتی خبرگزاری تسنیم که به میزبانی نمایندگی این خبرگزاری در استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه سال‌ها پیش در انجمن روزنامه نگاران مسلمان این دغدغه را داشتیم که جریان ولایی از نظر رسانه ضعیف است، اظهار داشت: در گذشته عنوان می‌کردیم که در این زمینه باید قدمی برداشته شود، اما امروز رسانه‌های جریان ولایی از نظر عمق بخشی و توسعه اقدامات زیادی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های فضای رسانه این است که خبرنگاران در حوزه تخصصی خود وارد نمی‌شوند، افزود: اگر خبرنگاران به صورت تخصصی کار کنند با مسئول موردنظر می‌توانند وارد چالش شوند که این موضوع به عمق بخشیدن به مطالب منجر می‌شود.

نشست ‌مشورتی ‌تسنیم| شیروانیان: دستگاه‌های اجرایی از تقبل هزینه‌های درمانی جانبازان خوددای می‌کنندنشست ‌مشورتی ‌تسنیم|موسوی‌لارگانی: ‌مجلس و دولت ‌در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن‌ ‌تحت تاثیر گفتاردرمانی‌ها قرار نگیرند‌نشست ‌مشورتی ‌تسنیم| سالک: مدیران قادر به اجرای 300 ماموریت قانون حجاب و عفاف نیستند‌نشست ‌مشورتی ‌تسنیم| نماینده ‌فریدن در مجلس: ‌رسانه‌ها فشار اقتصادی به مردم را دغدغه‌مندانه پیگیری کنندنشست ‌مشورتی ‌تسنیم|‌ فولادگر: «استانی شدن موضوع آب» سمی مهلک استنشست ‌مشورتی ‌تسنیم| حاجی‌دلیگانی‌: 21.3 میلیارد دلار از ذخایر کشور ‌به باد رفت / ارز 4200 تومانی‌ فقط تهدید ایجاد کردنشست شورای مشورتی خبرگزاری تسنیم در ‌اصفهان برگزار شد

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مطبوعات امروز فضای خوبی را برای رسانه‌ها ایجاد کرده است، به عنوان مثال کسی نمی‌تواند شما را مجبور به سانسور کند، بنابراین اگر هدف‌گذاری خبرگزاری تسنیم تنویر افکار عمومی است پیشنهاد می‌کنیم که به جای تنویر به سمت مدیریت افکار عمومی بروید و این مسائل در انتخابات خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان برخی مسائل مهم کشور افزود: جریان نفوذ با چند واسطه به دنبال تصمیم سازی در بخش‌های مختلف کشور است که این مسئله باید مورد توجه جدی قرار گیرد، امروز اقتصاد ما اگر قفل است ناشی از فعالیت همان کسانی است که با حذف فیزیکی افراد به دنبال حذف انقلاب بودند و این از جمله مباحث مهم و قابل بحث و بررسی است.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ