Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی در مسجد سید اصفهان با حضور مسئولان عالی قضایی، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان برگزار شد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، در پی ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی (ره) رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام طی برگزاری مراسمی با حضور گسترده مسؤولان عالی قضایی، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان در مسجد سید اصفهان یاد و خاطره آن فقیه عالی رتبه گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم که نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، استاندار، علما و فضلا، رؤسا و مدیران کل و کارکنان نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و عموم مردم اصفهان نیز حضور داشتند، سخنرانان به ایراد سخن پرداخته و اقدامات و خدمات ارزشمند حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی (ره) به نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآوری و برای روح بلند آن عزیز سفر کرده طلب غفران و رحمت الهی از درگاه ایزد منان مسألت شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری اصفهان آیت الله هاشمی شاهرودی دستگاه قضایی استان اصفهان مسجد سید اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

موسوی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، گفت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران