Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان درمجلس گفت: مدیران شرکت لوله سازی بندرماهشهر پیگیری‌های لازم جهت استفاده این کارگران از بیمه بیکاری را انجام می‌دهند و تا تیر ماه سال آینده که این شرکت برنامه‌ی دیگری دارد کارگران باید از بیمه بیکاری استفاده کنند. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، هفته گذشته فرماندار بندرماهشهر از اخراج 108 کارگر شرکت لوله‌سازی بندرماهشهر به دلیل مشکل این شرکت با شعبه مرکزی کشوری بانک تجارت خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: شرکت لوله‌سازی بخاطر اینکه قدرت فروش محصولات و تولیدات خود را نداشته و براساس ادعایی که مدیران و مسئولان این شرکت کرده‌اند عملا بخش تولید این شرکت تعطیل شده است؛ این شرکت قصد بستن قراردادی سه ساله تحت عنوان تولیدکننده داخلی را داشته تا بتواند چرخه تولید خود را فعال نگه دارد.

وی افزود: شرکت لوله‌سازی بندرماهشهر قرارداد سه ساله خود را به دلیل عدم تامین ضمانت نامه‌های بانکی که مرتبط با بانک تجارت بوده را نتوانسته منعقد کند و در نتیجه آن‌ها از امضای این قرارداد کلان که تولید لوله برای شرکت نفت بوده؛ محروم هستند.

خوزستان| 108 کارگر شرکت لوله سازی بندرماهشهر اخراج شدندپتروشیمی فارابی با 400 کارگر دچار بحران مالی استخوزستان| با پیگیری تسنیم‌؛ سالن ورزشی اداره آموزش و پرورش در اختیار دانش‌آموزان ماهشهری قرار گرفت

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس بیان کرد: روز گذشته با استاندار خوزستان، مدیران شرکت لوله‌سازی بندرماهشهر و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر صحبت کردم و همه قول دادند که همت خود را برای حل این مشکل جزم کرده تا مشکلی برای اشتغال این کارگران پیش نیاید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مدیران شرکت لوله سازی بندرماهشهر مدعی هستند به خاطر اینکه کارگران آسیب نبینند همه پیگیری‌های لازم جهت استفاده این کارگران از بیمه بیکاری را انجام می‌دهند و تا تیرماه سال آینده که این شرکت برنامه‌ دیگری دارند کارگران باید از بیمه بیکاری استفاده کنند و تیر ماه سال آینده مجددا به کار خود بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید درباره استفاده کارگران از بیمه بیکاری ریسک کرده و همه جوانب را باید در نظر بگیریم یعنی هم شرکت درآمد و تولیداتی داشته و هم کارگران بیکار نباشند لذا بنده به استاندار تاکید کردم که به جد پیگیر این موضوع باشند و قرار شد استاندار خوزستان با مدیران این شرکت رایزنی کرده تا نتیجه‌ای حاصل شود.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی، گفت: در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۲۰ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، سهام ترجیحی باید به کارگران، مستخدمان و مدیران شرکت‌هایی که در لیست واگذاری قرار می‌گیرند، تخصیص پیدا کند.

وی افزود: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سال‌های قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و به نام کارگران منتقل شد

واگذاری ۳۰۵ میلیارد سهام از ابتدای دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تأمین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه گذاری و بهبود درآمد خانوار، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۴ هزار سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳ هزار و ۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

بازیان افزود: در همین زمینه، مطابق مقررات واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد در صد اقساط به مدت ۱۰ سال صورت می‌گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می‌شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

وی در ادامه اشاره کرد: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران، قیمت سهام ترجیحی شرکت‌های قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنان واگذار کند. کلیات این پیشنهاد به تصویب هیئت واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی در پایان گفت: به موجب تصمیم دیگر هیأت واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرف نظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی، قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

‌ کد خبر 6097419

دیگر خبرها

  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود