Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسدآباد از عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی این شهرستان با 500 تن ماسه و نمک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، ساسان رستمی در گفتگویی با اشاره به این‌که بارش برف در این شهرستان از ساعت 18 بعدازآن ظهر روز پنج‌شنبه آغاز شد و تا ساعت 19روز جمعه ادامه داشت، افزود: هم‌زمان با بارش برف 60 نفر از نیروهای راهداری این شهرستان به محورهای مختلف اعزام‌شده و عملیات برفروبی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تکید بر آماده‌باش کامل نیروهای راهداری این شهرستان در طرح زمستانی راهداری تصریح کرد: چهار راهدارخانه این شهرستان نیز در فصل زمستان تجهیز شده و به میزان لازم نمک و ماسه در آن ذخیره‌سازی شده است.

رستمی ادامه داد: در عملیات برفروبی روز گذشته 33 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین استفاده‌شده است.

رئیس راهداری اسدآباد یادآور شد: براساس آخرین گزارش‌ها از راهدارخانه‌های شهرستان اسدآباد برف‌روبی در این گردنه به پایان رسیده و تردد در آن روان است.

این مسئول با اشاره به این‌که براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این هفته بارش مجدد برف راداریم، خاطرنشان کرد: راهداری‌های کل حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد با شیفت بندی کار راهداران، آمادگی کامل را برای برف‌روبی در روزهای آینده دارند.

رستمی، در ادامه از شهروندان درخواست کرد تا حد امکان قوانین و مقررات رانندگی و فاصله طولی خودروها در مه غلیظ صبحگاهی را رعایت کرده و برای تردد درراه‌ها به هشدارهای پلیس راهنمایی رانندگی و اداره راهداری توجه کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • استمرار برفروبی در گردنه تته