Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم ، شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بدمینتون پیشکسوتان استان فارس یادواره هاشم نجاتی و مهرداد ظهیری جمعه 7 دی ماه با حضور 35 بدمیتون باز از شهرستان‌های شیراز، جهرم، ممسنی، ارسنجان، فسا، پاسارگاد درشش رده سنی به میزبانی جهرم برگزار شد.
رحیم خداجو افزود: نفرات اول و دوم هررده سنی به عنوان نماینده استان فارس به رقابت ها ی کشوری که از 26 تا 30دی ماه جاری در استان مازنداران برگزار می شود اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اسامی مقام ‌آوران این دوره از رقابت ها را به این شرح عنوان کرد: در رده سنی 60سال به بالا رضا باصری،مهدی یغمور، ابراهیم بابازاده هر سه از شیراز اول تا سوم شدند.
در رده سنی 55 الی 59 سال نیز محمدعلی وفامند، سعیدغطاوی،محمد صالح اعتمادی هر سه از شیراز مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در رده سنی 50الی 54 سال ، اصغر ساعدی از شیراز مقام اول و رده سنی 45الی49 محمد فاخر از جهرم مقام اول،
رضا مشتری از شیراز مقام دوم، امیرحسین اسماعیل تباراز شیراز مقام سوم کسب کردند.
در رده سنی 40الی44 صادق چاشنی ‌گر از جهرم مقام اول، حسام‌الدین ربیعی از جهرم دوم، هاشم کشاورز از شیراز مقام سوم و در رده سنی 35الی 39، امیرخلیفه از شیراز مقام اول، حامدزبردست از جهرم مقام دوم، حجت فروغی از شیراز مقام سوم به دست آوردند.
در رده سنی 45الی49سال، محمد فاخر از جهرم مقام اول، رضامشتری از شیراز مقام دوم، امیرحسین اسماعیل تبار از شیراز مقام سوم و در رده سنی 40الی44، صادق چاشنی‌گر از جهرم مقام اول، حسام ربیعی ازجهرم مقام دوم،هاشم کشاورز از شیراز مقام سوم به دست آوردند.
در رده سنی 35الی 39 امیر خلیفه از شیراز مقام اول، حامد زبردست از جهرم مقام دوم و حجت فروغی از شیراز مقام سوم را کسب کردند.
شهرستان جهرم در 193کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره ورزش و جوانان استان فارس پیشکسوتان دی ماه مقام جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران در بخش بانوان جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.    ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.   مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.   سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هریک جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.   به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر جوایز نقدی بن خرید غیر نقدی نیز پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر