Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان مهرابی اظهار داشت: بیش از ۲۲۶۰ مدرسه و فضای آموزشی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۰۰ مدرسه و فضای آموزشی در قالب بیش از ۳۰۰۰ کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه عمده مدارس دارای بخاری نفتی در شهر‌های کوچک و روستا‌های استان هستند، اظهارکرد: بخاری نفتی پلار استاندارد است، اما برای افزایش ضریب ایمنی درحال جمع آوری بخاری‌های نفتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استانداردسازی بیش از ۲۰ مدرسه استان درحال مناقصه است که پیگیری هستیم تا مدارس استان از سیستم گرمایشی استاندارد استفاده کنند.

مهرابی تصریح کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در دولت تدبیر و امید شروع شده و تا قبل از سال ۱۳۹۲ هیچ‌گونه سیستم گرمایشی استاندارد در استان نداشته ایم.

وی ادامه داد: مدارس جدید ساخته می‌شوند سیستم گرمایشی استاندارد و به روز دارند، اما برای استاندارد سازی مدارس قدیمی استان از سال ۹۲ اقدام شده است؛ که تاکنونسیستم گرمایشی ۳۸۸ مدرسه در قالب ۲۱۸۸ کلاس درس استان استانداردسازی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت سیستم گرمایشی فضای آموزشی استان عنوان کرد: در مدارس بزرگ از سیستم گرمایشی موتورخانه (شوفاژ)، کوچک‌تر پکیج و مدارس یک یا دو کلاسه و پیش ساخته از بخاری برقی تابشی و برقی استاندارد استفاده می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود