Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی محمدی رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص عدم شماره‌گذاری خودرو‌های نوشماره از ابتدای دی تا امروز، اظهار کرد: ساعتی پیش کار شماره‌گذاری خودرو‌های نو شماره آغاز شد.

وی علت تأخیر به وجود آمده را در عملکرد خودروسازان دانست و افزود: هر سال اعتبار مجوز شماره‌گذاری خودرو‌ها تا یکم دی است و باید خودروسازان قبل از اتمام اعتبار خودرو‌های خود برای دریافت مجوز جدید از سازمان استاندارد و محیط زیست اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: تأخیر به وجود آمده به دلیل تأخیر خود شرکت‌ها در دریافت مجوز جدید بود، چرا که تا مجوز جدید ارائه نشود، پلیس نمی‌تواند خودرو‌ها را شماره‌گذاری کند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: بعد از اینکه پلیس تأیید‌های جدید را امروز دریافت کرد، کار شماره‌گذاری خودرو‌های نوشماره از صبح امروز آغاز شد؛ ۷۰ مدل تاکنون مجوز‌های جدید خود را دریافت کرده‌اند و اگر خودرویی هنوز شماره‌گذاری نمی‌شود به دلیل این است که مجوزش را دریافت نکرده است.

رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: برای تعویض پلاک هیچ مشکلی وجود نداشت و خلأ به وجود آمده به دلیل کندی کار خودروسازان بوده است؛ وگرنه مأموران پلیس راهور برای تعویض پلاک حاضر بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است