Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه عاشورا در بیانیه ۹ دی تاکید کرد: وضعیت معیشتی مردم در سال‌های اخیر و نارضایتی از مسئولان باید تلنگری بر دولت محترم باشد تا در رفع مشکلات و معضلات مردمی گام بردارد. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در بیانیه ای به مناسبت 9 دی و هفته بصیرت، بر هوشیاری مردم در برابر توطئه‌ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی را اگر معجزه‌ سده‌های اخیر نخوانیم، بی شک واقعه‌ای عظیم و بزرگ است که تحلیل آن در هیچ قوه عاقله‌ای و در هیچیک از اتاق‌های فکر و اندیشه‌ی غرب و شرق نمی‌گنجد؛ چنانچه اعتراف دشمنان و معاندین آن در طول چهار دهه‌ گذشته به شکست ناپذیری انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های روزافزون آن، گواه این مدعاست.

سال‌های سخت اول انقلاب، توطئه و ترورهای سازمان منافقین، حمایت قدرت‌های غرب و شرق از رژیم بعث در طول هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌های ظالمانه پی در پی، اجماع معاندین و مخالفین به رهبری دولت آمریکا در این سال‌ها و به زعم خود در به زیر کشیدن انقلاب گویای عظمت انقلابی است که ناتوانی دشمنان و قدرت روزافزون خود را که با تکیه بر توحید و توان داخلی در برابر تمام دنیای استکبار ایستاده است.

فتنه سال 78 و بزرگتر از آن فتنه‌ پیچیده سال 88 نیز نه تنها خلل چندان و وقفه‌ای در حرکت انقلاب مردم ایران پیش نیاورد بلکه اقرار دشمنان در برنامه ریزی و عدم توفیق را نیز در پی داشت. دشمن قسم خورده، هشت ماه با حمایت مالی و رسانه‌ای خود بی وقفه در ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور بود و ابایی از حمایت علنی خود از آشوبگران و فتنه گران را نداشت.

فرمانده سپاه کرمان: وضعیت معیشتی مردم بر اساس اقتصاد مقاومتی سامان یابدخدمت‌رسانی به مردم در راستای بهبود ‌وضعیت معیشتی آنها در اولویت مسئولان استان قزوین قرار گیردوضعیت معیشتی کارگران بحرانی است؛ رئیس جمهور دستور تشکیل شورای عالی کار را صادر کند+عکس

اما دست قدرت خداوند و وعده‌ نصرت خویش، تنها نقطه‌ امید ملت بزرگی است که در طول چهل سال هرگز دست خود را از این ریسمان محکم توحیدی رها نکرد و روز موعود فرا رسید و در روز 9 دی مردم غیور در اقصی نقاط کشور چونان سیلی بر سر فرعونیان یورش بردند و برای همیشه فتنه سال 88 را در تاریخ دفن کردند. تاریخ چهل ساله‌ای که تمام نقشه‌های استکبار و معاندین بدست مردم و رهبری حکیمانه ایران اسلامی در زباله دان تاریخ دفن شده است.

9 دی در تاریخ ماندگار شد چنانچه رهبر معظم انقلاب به این نکته صحه گذاشتند و سیلی محکم ملت شهید پرور به استکبار و فتنه گران را اعجاز دیگری از دست غیب خداوند در حمایت از مردم مظلوم و در عین حال با عظمت ایران دانستند.

امروز نیز داستان مواجهه ما با نظام استکبار همان است. حفظ استقلال و ایستادگی و تکیه بر توان داخلی در راه رسیدن به آرمان بزرگی که امام عزیز و رهبر فرزانه آن روز را وعده داده‌اند؛ پیشرفتی که توان داخلی و خصوصاً استعدادهای جوانان در حوزه‌های مختلف دفاعی و علمی و فناوری موجب حیرت دشمنان گردیده است.

این توان علاوه بر این حوزه‌ها در بسط فرهنگ انقلاب و مبارزه با استکبار تا آن سوی مرزها نیز رفته است. امروز گفتمان انقلاب اسلامی در خاورمیانه تنها گفتمان غالب در برابر قدرت‌های مادی است که مردم کشورها را در مبارزه با استکبار با خود همراه کرده است. توان نظامی و حمایت ایران از کشورهای مظلوم و مورد تهاجم قرار گرفته‌ سوریه و عراق و وادار نمودن اعلام شکست آمریکا و هم پیمانانش در عدم پیروزی در این سرزمین‌ها گویای حقیقتی به نام کشور قدرتمند ایران است که تا سواحل مدیترانه، آفریقا و آمریکای جنوبی بسط یافته و مستضعفین را با فرهنگ انقلاب اسلامی همراه کرده است.

آنچه امروز نیز بر همگان خصوصاً دولتمردان لازم است ایمان به توان داخلی و جوانان عزیزی است که در تمامی برهه‌های حساس کشور را از گزند و پنجه انداختن مستکبرین نجات داده‌اند.

وضعیت معیشتی مردم در سال‌های اخیر و نارضایتی از عملکرد مسئولان باید تلنگری بر مدیران و تصمیم گیران ارشد کشور خصوصاً دولت محترم باشد تا در رفع مشکلات و معضلات مردمی گام بردارد که شبانه روز در طول این چهل سال از بذل جان و مان و فرزندان خود دریغ نکرده است.

یقین داریم که کشور عزیزمان با ایمان مردم خویش و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری از این مشکلات نیز به سلامت عبور خواهد کرد و دوباره امیدهای دشمنان را در سو استفاده از مشکلات اقتصادی را به ناامیدی تبدیل خواهد کرد و همچون روز 9 دی دشمنان انقلاب سیلی دیگری از دست غیب خداوند خواهد خورد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخاب مجلس گفت: مجلس دو وظیفه مهم دارد یکی قانونگذاری و دیگری نظارت بر اجرای قانون است.

وی در گفتگو با ایرنا افزود: اکنون بسیاری از مشکلاتی که در کشور بخصوص در حوزه فساد به وجود می‌آید به دلیل عدم نظارت بر اجرای قانون است چراکه اگر نظارتی وجود داشت اینقدر فساد نبود. مشکلات کوچک و بزرگی که در حال حاضر در کشور وجود دارد اگر نیاز به قانون مناسب دارند، این قوانین باید تصویب شوند.

این فعال سیاسی نقش مجلس در اداره کشور را نقش بسیار بزرگ و بااهمیتی توصیف و خاطرنشان کرد: از این جهت اگر نمایندگان مجلس کسانی باشند که دانش و تعهد و نظارت بر اجرا داشته و کارآمد باشند و قوانین خوب تصویب کنند وضعیت کشور و مردم بهتر از این خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: بنابراین به لحاظ تحلیلی بسیار مهم است که مردم با توجه به شرایطی که دارند نمایندگانی را انتخاب کنند که آنها را به‌ خوبی می‌شناسند و مطمئن هستند که در جهت رسیدگی به حل مشکلات مردم حرکت می‌کنند، قوانین مناسب تصویب و بر آن قوانین نظارت می‌کنند.

دغدغه مجلس آینده حل مشکلات و چالش‌های کشور باشد

وی تصریح کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم ‍پای صندوق‌های رای از این جهت مهم است که مجلسی روی کار بیاید که هم دغدغه و شرایط مردم را مدنظر قرار دهد و هم برای رفع گرفتارهای‌ مردم تلاش کند و از طرفی نظارت بر اجرای قوانین هم داشته باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903314

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست