Web Analytics Made Easy - Statcounter

پبه گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «اطلس» افغانستان؛ عنایت‌الله بابر فرهمند، رئیس دفتر معاون اول ریاست‌جمهوری اعلام کرد که نظام‌الدین قیصاری، فرمانده نظامی ژنرال دوستم (معاون اول ریاست‌جمهوری) که چند ماه پیش در استان فاریاب توسط نیروهای امنیت ملی بازداشت شده بود، از زندان آزاد شده است.

تاکنون مقامات امنیتی درباره اینکه آزادی قیصاری تحت چه شرایطی صورت گرفته است، اظهار نظری نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشید رسولی، سخنگوی دادستانی کل افغانستان نیز اعلام کرده است که قیصاری به شرط ارائه ضمانت تا زمان بررسی کامل اتهامات وارد شده از زندان آزاد می‌شود.

رسولی تأکید کرده بود که قیصاری پس از آزادی مشروط، ممنوع‌الخروج است و نمی‌تواند به عنوان فرمانده پلیس محلی در استان فاریاب ایفای نقش کند.

گفتنی است، استان فاریاب از استان‌های ناآرام است که هم اکنون در بخش‌های مختلف آن درگیرهای نظامی میان طالبان و نیروهای امنیتی جریان دارد. گروه خیزش مردمی فاریاب نیز در 50 درصد عملیات‌ها شرکت می‌کند. بیشتر مردم این استان را ازبک‌ها که مسلمان و سنی‌مذهب هستند تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بین الملل قرآن خبرگزاری ایکنا ریاست جمهوری دوستم گروه خیزش مردمی فاریاب نظام الدین قیصاری آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر حسن نجفی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه‌ها جلب مشارکت، همکاری و همراهی مردم در تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرای برنامه‌های حوزه سلامت می‌باشد. وی اظهار داشت: این تفاهم نامه‌ها با حلقه میانی و گروه مردمی قرارگاه تحول اجتماعی، مدرسه تشکیلاتی اسلامی مضمار، انجمن حقوق شهروندی ندای رسای عدالت، شورای مردمی منطقه صفائیه، شرکت فناور آتی سلامت ایساتیس، شورای مردمی محله محمودآباد، قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی، شورای مردمی محله صدرآباد و قرارگاه محله اسلامی حضرت بقیه الله (عج) به امضاء رسید. دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به منظور مردمی سازی سلامت، تا کنون با ۱۸ حلقه میانی و گروه‌های مردمی تفاهم نامه منعقد کرده است.

دیگر خبرها

  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت