Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه اساتید بسیجی استان کرمان به شرح زیر است: 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

مردم ما در مقابله با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد.

(امام خامنه ای مدظله العالی – ۰۸/۱۰/۱۳۸۹)

 

به یقین ۹ دی یكی از الطاف خفیه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است كه التزام عملی به اسلام و فرامین ولی امر مسلمین دارند و با انسجام ملی، مردم سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در كشور حاكم كرده‌اند و در گسترش عدالت با تأسی به مقتدایشان حضور آگاهانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از محورهای اصلی در بازخوانی فتنه سال ۸۸ و مهار آن، سیره عملی و مدیریتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن مقطع است و دوست و دشمن و خیرخواه و بدخواه، همگی معترف‌اند که اگر حسن تدبیر و ظرفیت عظیم و الهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نبود، فتنه سال ۸۸ می‌توانست عواقب غیرقابل جبرانی برای نظام و انقلاب به همراه داشته باشد.  حضور خالصانه و ایثارگرایانه مرجعیت عالم تشیع، بخش قابل توجهی از علماء، فضلاء، روحانیون، طلاب جوان، بسیجیان همیشه در صحنه، اساتید فرهیخته دانشگاهی، تشکل‌های دانشجویی، هنرمندان، اصحاب رسانه، عناصر تأثیرگذار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، صاحبان منابر و ده‌ها قشر دیگر از نخبگان و خواص، همگی از عوامل دخیل در به میدان آمدن مردم و عقب‌نشینی فتنه‌گران و پیاده نظام آن‌ها بوده است .

حضور مردم در عرصه های مختلف حمایت از ارزش ها، آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی به صورت مستمر و منظم در برهه های مختلف تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی پیام های روشن و صریحی به همراه دارد:

پیام حضور در صحنه مردم؛ قدردانی از نعمت آزادی و استقلال است.

پیام حضور در صحنه مردم؛ حمایت از ارزش ها و آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب است.

پیام حضور در صحنه مردم؛ ایستادگی در برابر فشارها و تحریم ها است.

پیام حضور در صحنه مردم؛ خستگی ناپذیری و مقاومت در قبال تهدیدها است.

این حضور قطعا نشان دهنده وفاداری و پایمردی ملت شریف ایران اسلامی است و در طرف مقابل مسئولیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی را بیش از پیش سنگین خواهد نمود تا با تلاش شبانه روزی قدردان ولی نعمتان خود باشند.


سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران و همه­‌ی دانشگاهیان به ویژه­ اساتید با بصیرت و انقلابی، به خاطر مجاهدت‌ها در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، ضمن تاکید بر اهمیت بیش از پیش حضور مردم در صحنه، با دعوت از اساتید و آحاد ملت جهت حضور در راهپیمایی ۹ دی،  بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان گلگون کفن انقلاب بکار خواهد بست و بذل آبرو، جان و شهادت در این راه را فیض و بهجت عظیم می‌داند.


والعاقبه للمتقین

 سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان

۹ -  دی ۱۳۹۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید

دولت تروریست پرور آمریکا با ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی، باعث و بانی بحران‌های چند ده اخیر در خاورمیانه بوده است؛ بحران هایی که دامن مردم بیگناه کشورهای غربی را نیز گرفته است. در این ویدیو به گروگان‌های ناشناخته ای که توسط طالبان به گروگان گرفته شده اند، پرداخته می‌شود که می‌توانند هدف مبادله قرار گیرند. درباره سابقه گروه های تروریستی، تفاوت در عملکردشان و گروگان های آنها را با زیرنویس فارسی در تابناک ویدیو ببینید.

 

 

چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟

آمریکا با ۸۰۰ پایگاه نظامی، بیشترین پایگاه نظامی را در سرتاسر جهان دارد. با توجه به هزینه های سرسام آور این پایگاه ها و ناموفق بودن سلطه استکباری آمریکا در هفتاد سال گذشته، داشتن این پایگاه ها با چه هدف و چه هزینه کردی صورت می‌گیرد؟ باز نگه داشتن این تعداد پایگاه نظامی در جهان چه هزینه ای برای مالیات دهندگان آمریکایی دارد؟

 

 

چرا کشورها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟

چه چیزی باعث جنگ می‌شود و چرا دو کشور فکر می‌کنند راه رسیدن به خواسته‌شان می‌تواند جنگ باشد. جنگ یک اتفاق کاملا سیاسی است، ولی می‌توان با استراتژی‌هایی از آن جلوگیری کرد.

 

 

چگونه داعش به وجود آمد؟

دولت اسلامی عراق و شام، گروه تروریستی که در دنیا وحشت ایجاد کرد، شروعی رمزآلود داشت. در این ویدیو تاریخچه‌ای از به وجود آمدن داعش با زیرنویس فارسی شرح داده می‌شود که نقش بسزای محور مقاومت نادیده انگاشته می‌شود و از تامین مالی آن توسط کشورهای حوزه خلیج فارس و طرح کلینتون برای سرنگونی دولت اسد توسط آن حرفی به میان نمی‌آید. با این حال، این روایت غربی از این ماجر می‌تواند مورد توجه واقع شود.

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند