Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یاسوج ضمن تسلیت ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: آیت ‌الله هاشمی شاهرودی از استوانه‌ های اجتهاد و فقاهت و از یاران وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و از پشتوانه‌ های نظام مقدس اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج با صدور پیامی، ارتحال آیت ‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

*انالله و اناالیه راجعون*

"إذا مات العالم ثلم في الإسلام ثَلمة لايسدّها شيء إلى يوم القيامة"

خبر ارتحال عالم ربانی، روحانی جلیل القدر، یار و یاور دیرین انقلاب و نظام، حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از تحمل یک دوره بیماری، موجب تاٌلم و تاٌثر فراوان گردید.

ایشان عمر پربرکت خود را جهت تعلیم و تعلم در حوزه های علمیه سپری کردند و ضمن رسیدن به کمالات معنوی، از خدمت به طلاب علوم دینی و ترویج و تدریس علوم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دریغ نورزیدند.

آیت ‌الله هاشمی شاهرودی از استوانه‌ های اجتهاد و فقاهت و از یاران وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و از پشتوانه‌ های نظام مقدس اسلامی بود که در مسئولیت ‌های مختلف و در خدمت به این نظام، از هیچ تلاشی مضایقه نکردند.

بی‌تردید، رحلت این فقیه مجاهد و عالم والا مقام، ضایعه ‌ای سنگین برای جهان اسلام و حوزه‌ های علمیه است.

اینجانب ضایعه بزرگ ارتحال این روحانی گرانقدر و خدوم را محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، حوزه های علمیه قم و نجف، شاگردان، ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم ربانی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی حماسه 9 دی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی شاهرودی مجلس هاشمی شاهرودی نشست خبری تشییع امام جمعه یاسوج آیت الله هاشمی شاهرودی امام جمعه مجمع تشخیص مصلحت نظام حوزه های علمیه تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز معلم به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است. (مقام معظم رهبری)

دوازدهم اردیبهشت یادآور جایگاه والای علم، معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سالروز شهادت معلمی متفکر و دلسوز استاد علامه مرتضی مطهری است که تأثیری بی‌نظیری در جریان پیروزی انقلاب داشت.

در دنیای امروز مسئولیت خطیر آموزش و پرورش در دستان معلمان به‌عنوان سفیران هدایت قرار گرفته که اندیشه آنان چراغ راه آیندگان است، که از سر عشق عمر گرانمایه خود را چراغ فروزان راه دانایی کرده و موجب رشد، بالندگی و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه در تمام سطوح را فراهم می‌کنند.

بدون شک توسعه و رشد صحیح منابع انسانی رکن اصلی توسعه پایدار در یک جامعه است و نقش معلمان به‌عنوان یکی از ارزشمند‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور در رسیدن به این توسعه پایدار انکارناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به فرهنگیان، استادان حوزه و دانشگاه، فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم با همت والای این عزیزان به سوی جامعه‌ای پویا و بانشاط گام برداریم و فرزندانمان را برای ساختن و اداره کردن جامعه اسلامی، انسانی و تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌های دولت به ویژه اهداف بالادستی نظام تعلیم و تربیت همچون سند تحول بنیادین آماده کنیم. 

از درگاه پروردگار متعال برای تمام معلمان و اساتید عزیز و سخت‌کوش لرستان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود