Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@10:46:06 GMT

با همت مردم از مشکلات عبور خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۷۵۴۵

با همت مردم از مشکلات عبور خواهیم کرد

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز شنبه در جمع مردم بیرانشهر در مصلی این شهر اظهار داشت: مردم این منطقه یک روز در جبهه مقابله با استکبار ایستادند و امروز هم همراهی خود را با نظام از تمامی جنبه ها به اثبات رسانده اند و در آینده هم به این ایل بزرگ افتخار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این فرصت دیدار استفاده کرده و بخشی از مشکلات منطقه را برطرف کنیم این منطقه از مناطق پرآب و مهم استان است هنچنین قرارگیری در کنار راه آهن و آزادراه این منطقه را در شرایط بسیار مهمی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار لرستان با اشاره به اینکه به مدیران گفته ایم یا طرحی را مصوب نکنند یا به آن عمل کنند اضافه کرد: سفر به بیرانشهر 40مصوبه داشته است و در حوزه راه ورودی شهر و پل سیل گرگی قرار شد مشکلات برطرف شوند همچنین علایم روشنایی و رانندگی و گاز رسانی به 10 روستا انجام می شود.
خادمی بیان کرد: طبق قانون به ازای هر علمک باید 60 میلیون ریال هزینه کنیم اما در این منطقه بیش از 140 میلیون ریال هزینه دارد که مجوزهای لازم آن را نیز گرفته ایم چراکه حق مردم است.
وی ادامه داد: همچنین چند خانه بهداشت و چند تخت بستری در منطقه راه اندازی می شود.
به گفته وی عملیات آبرسانی به هشت روستا نیز تا آخر امسال عملیاتی می شودو پنج روستا تا پایان هفته آینده و 48 روستا تا پایان شهریور ماه سال آینده به اینترنت مجهز می شوند.
استاندار لرستان تصریح کرد:مردم بیرانشهر متاسفانه به سمت کشت محصولات آبدوست رفته و باید الگوی کشت سازمان جهاد کشاورزی در این بخش رعایت شود.
استاندار لرستان ادامه داد: انتظار داریم مردم از منابع منطقه خودشان استفاده کنند نه اینکه زمین ها را اجاره بدهند ، برخی ها هم کنتورگذاری آب نکرده اند که از مردم می خواهیم اقدامات لازم را انجام دهند.
خادمی گفت: ایجاد ناحیه صنعتی بیرانشهر نیز در دستور کار است که بزودی اقدام خواهد شد.
3210/7264/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استکبار جهاد کشاورزی راه آهن زمین قانون جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد

غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه... - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار فولاد، غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه اظهار کرد: بازدیدها قطعاً ثمرات و منافع بسیاری برای کشور و صنعت دارد و مقوله تولید با توجه به نام‌گذاری چندین‌ساله آن باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ادامه داد: تمام دغدغه شرکت فولاد مبارکه این است که تولید را در ابعاد مختلفِ کمیت، کیفیت و پارامترهای مرتبط رشد دهد و بخشی از این تلاش به کمک مسئولان در خارج از مجموعه بستگی دارد؛ ازاین‌رو حضور و بازدیدها از خط تولید و آشنایی نزدیک با مشکلات و ظرفیت‌ها ثمربخش خواهد بود.

وی افزود: راه برون‌رفت کشور از مشکلات، رشد تولید است و قطعاً دغدغه مسئولان کشور و استان، رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

سلیمی یادآور شد: محدودیت منابع انرژی یکی از مشکلات شرکت فولاد مبارکه است که بازرسان در جریان آن قرار گرفتند و امیدواریم تصمیمات فنی و منطقی‌تری در این زمینه گرفته شود.

سازمان بازرسی در رفع مشکلات صنعت فولاد اعلام آمادگی کرده است

به گزارش خبرنگار فولاد، حمید شاه‌محمدی، رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان، پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از فولاد مبارکه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و لزوم حمایت از تولید، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی بر حمایت از تولید، بازدید از فولاد مبارکه انجام شد.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه به‌لحاظ تولید در خط مقدم صنعت فولاد قرار دارد و با توجه به این ظرفیت، بازدید حضوری بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور از فولاد مبارکه نتیجه‌بخش خواهد بود، زیرا موجب می‌شود ایشان از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های تولید آشنا شوند.

رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان گفت: سازمان بازرسی در راستای وظایف، حوزه کاری و صلاحیت خود، تا جایی که بتواند جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تولید کشور ورود پیدا می‌کند و برای رفع این مشکلات اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود فولاد مبارکه و محدودیت‌های انرژی تصریح کرد: در رفع محدودیت‌های انرژی دو دیدگاه کشوری وجود دارد و تصمیمات کشوری به مصلحت کل کشور است و البته مسئولان استان دغدغه رفع مشکلات تولید را دارد و سازمان بازرسی نیز در این مسیر همکاری و همراهی خواهند کرد.

شایان‌ذکر است بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور ازجمله استان‌های کرمان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد،  از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • عبور از رودخانه با طناب
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار