Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت شنا شیرجه و واترپلو استان همدان ظهر شنبه با حضور محسن رضوانی رئیس، علی‌آبادی نائب رئیس فدراسیون و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا برگزار شد.

محرم روزبه، مجتبی سبزی پور، صادق بختیاری و حامد جلیلوند برای تصدی ریاست این هیئت ثبت‌نام کرده بودند که محرم روزبه و مجتبی سبزی پور قبل از آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کردند و حامد جلیلوند نیز پس از بیان برنامه و اهداف؛ انصراف خود را اعلام کرد تا صادق بختیاری تنها کاندیدای تصدی ریاست این هیئت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مجمع انتخاباتی هیئت همدان بابیان اینکه در دهه ۸۰ همدان با حضور مرحوم عادل میرابیان و قائم میرابیان در کشور سرآمد بود، اظهار داشت: استان همدان ظرفیت بسیار بالایی در رشته شنا دارد و باید دوباره به‌روزهای خوب خود بازگردد.

محسن رضوانی افزود: شنا یکی از رشته‌های مورد تأکید دین اسلام بوده که باید برای گسترش آن دولت بیش‌ازپیش ما را حمایت کند.

وی بااشاره به واگذاری استخرها بیان کرد: طبق ماده ۸۸ باید استخرها به بخش خصوصی واگذار شود اما این قانون آسیب بزرگی به شنای کشور زده چرا که بدون استخر و زیرساخت نمی‌توان دست‌به‌کارهای بزرگ زد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، سال آینده در مراکز استان باید یک استخر در اختیار هیئت قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در مجمع انتخاباتی هیئت شنا استان همدان گفت: همدان در این رشته ورزشی حرف زیادی برای گفتن دارد و در دهه ۸۰ با حضور برادران میرابیان از استان‌های برتر کشور در رشته شنا محسوب می‌شد.

رسول منعم افزود: امیدواریم با تلاش مجدد اعضای هیئت شنا استان همدان این هیئت دوباره به‌روزهای اوج خود بازگردد.

منعم خاطرنشان کرد: همه اعضا هیئت شنا باید دست‌به‌دست هم دهند تا شاهد موفقیت و درخشش دوباره شنا استان همدان باشیم.

کد خبر 4498419

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان فدراسیون شنا مجمع انتخابات محسن رضوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروما چهارمین علت مرگ در دنیا

دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران تروما را چهارمین علت مرگ در دنیا بیان کرد و گفت: مراقبت و مدیریت بیمار در خونریزی شدید تروما ضروری است و باعث جلوگیری از مرگ بیمار می شود.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل افشار فرد در گفت و گویی افزود: تروما چهارمین علت مرگ در دنیا و بیشترین عمر از دست رفته در جهان محسوب می شود و چون تروما بیشتر در افراد جوان اتفاق می افتد، شناخت تروما از لحاظ شروع سریع اقدامات اولیه، اهمیت زیادی دارد.

وی اظهار داشت: جراحی عروق یک رشته نوین فوق تخصصی در پزشکی است که در آن اختلال های سیستم عروقی، بیماری شریان ها و رگ های لنفاوی با روش های درمان دارویی، روش های نیمه تهاجمی با استفاده از بازسازی سیستم عروقی با روش های تخصص جراحی در کشور درمان می شوند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پزشکی ایران را در درمان تروما و جراحی نوین مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تازه های درمانی بیماری های عروق و رسیدگی به بیماران ترومایی حوادث و سوانح از مباحث مهمی است که در چهل و پنجمین کنگره سالانه جامعه جراحان ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های رازی میان پزشکان پرداخته می شود.

افشار فرد ادامه داد:سعی شده موضوعات روز و مبتلابه رشته‌های جراحی در این کنگره، بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا همکاران رشته‌های مختلف فرصت تبادل نظر داشته باشند.

دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران با بیان اینکه انجمن‌های علمی در سالن‌های فرعی برنامه‌های اختصاصی و تعیین شده خود را با حضور اعضا اجرا می‌کنند، ادامه داد: امیدواریم برنامه‌های علمی کنگره امسال، موجب توجه ویژه و افزایش رضایتمندی همکاران رشته‌های مختلف قرار بگیرد.

افشار فرد هدف از برگزاری این کنگره را تبادل اطلاعات علمی و تکنیک‌های جراحی میان همکاران جامعه جراحان در رشته‌های مختلف عنوان کرد و گفت: ضمن مطرح شدن مسائل علمی و پزشکی که در نهایت به نفع بیماران و جامعه خواهد بود، مشکلات جراحان کشور به ویژه جراحان جوان نیز مطرح خواهد شد. ثبت نام برای کسب امتیاز بازآموزی این کنگره به صورت آنلاین برقرار است.

به گزارش ایرنا، ضربه یا تروما ( Trauma) در دانش پزشکی به هر نوع ضربه، جراحت، شوک، آسیب و حادثه وارد شده بر بدن گفته می‌شود، مشروط به اینکه از خارج به بدن وارد شده باشد و عامل درونی، علت ایجاد آسیب نباشد. از سال ۱۹۶۷ میلادی افراد آسیب دیده ترومایی به عنوان یک بیمار و نه یک حادثه دیده مورد توجه قرار گرفتند با این وضعیت بخش اورژانس و مراقب‌های پزشکی تغییرات مهم و مثبتی انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند