Web Analytics Made Easy - Statcounter

      مدیرکل شرکت فرودگاه‌های اردبیل گفت: میزان ابطالی‌های پرواز سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد با افزایش روبرو بوده است.
فخرالدین هاشمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آمارهای پروازی و جابه‌جایی مسافر طی ۹ ماهه گذشته، از کاهش 100 درصدی پروازهای فرودگاه اردبیل خبر داد و گفت: طی ۹ ماهه گذشته هزار و ۵۱۰ سورتی پرواز از فرودگاه اردبیل انجام شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که هزار و ۶۳۷ سورتی بوده کاهش هشت درصدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل شرکت فرودگاه‌های اردبیل یکی از دلایل کاهش پروازهای فرودگاه اردبیل را محدودیت ناوگان‌های شرکت‌های هواپیمایی فعال در اردبیل اعلام کرد و گفت: از مجموع پروازهای ابطالی سال گذشته ۲۰ مورد به دلیل شرایط نامناسب جوی و یک مورد نقص فنی و از مجموع ابطالی‌های سال جاری ۵۹ مورد به علت شرایط جوی فرودگاه اردبیل، یک مورد شرایط جوی مبدا و دو مورد نقص فنی بوده است.
هاشمی عدم وجود پروازهای حج از فرودگاه اردبیل، بهسازی باند اصلی فرودگاه را از دیگر موارد کاهش پروازهای این فرودگاه اعلام کرد.   وی با اشاره به زیان ده بودن دو فرودگاه اردبیل و پارس آباد خاطرنشان کرد: غیر از فرودگاه مهرآباد تهران و فرودگاه مشهد بقیه فرودگاه های کشور توجیه اقتصادی ندارند ولی با این وجود شرکت فرودگاه‌های کشور برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در فرودگاه‌های استان در سال‌های اخیر اعتبار زیادی هزینه کرده است.
مدیرکل شرکت فرودگاه‌های اردبیل در ادامه با اشاره به  عملیات اجرایی بهسازی و مرمت باند اصلی فرودگاه اردبیل خاطرنشان کرد: باند اصلی فرودگاه اردبیل به طول 3.5 کیلو متر و عرض 60 متر بهسازی و مرمت خواهد شد بطوریکه این طرح تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
هاشمی همچنین ادامه داد: از ابتدای امسال تا آخر آذرماه ۱۴۱ هزار و ۴۰۲ مسافر از فرودگاه اردبیل جابه‌جا شده اند که این رقم در مدت مشابه سال ۹۶ حدود ۲۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر بوده که کاهش ۳۴ درصدی را نشان می دهد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها مشهد سال درصدی اردبیل پروازهای جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746268

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول