Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن بابایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به ایجاد فتنه در سال ۸۸ اظهار داشت: هرگاه اسلام واقعی و اسلام ظاهری در مقابل یکدیگر قرار بگیرد فتنه به وجود می آید، همانگونه که در گذشته های دور اسلام علوی و اموی وجود  داشت و به دلیل اختلاف بین این دو فتنه های زیادی به وجود آمد.

 وی ادامه داد: امروز عده ای به اسلام اجتماعی و عده ای اسلام سیاسی اعتقاد دارند اما نباید فراموش کنیم تقابل این دو در سال  ۸۸  موجب ایجاد آن اتفاقات شد چراکه اسلام سیاسی به مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم و حضور در تمام مسائل سیاسی، اقتصادی، علمی و غیره تاکید  کرده است اما هدف از اسلام اجتماعی، رسیدن به تمام اهداف حتی با زیر پا  گذاشتن اسلام و قوانین اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در سال ۸۸  میان عده ای که به  اسلام اجتماعی اعتقاد داشتند و افرادی که پیرو اسلام سیاسی بودند اصطکاک به وجود آمد، تصریح کرد: در سال ۸۸ کاندیدایی شال سبز به نشان از سید بودن به گردن می انداخت و کاندیدای دیگری خود را  از علمای اسلام معرفی کرده بود، اما این افراد یک  سال بعد از فتنه ۸۸ به جرم مفسد فی الارض بودن به حصر خانگی در آمدند.

وی با بیان اینکه باید دلیل حصر این  دو  نفر برای جوانان امروز روشنگری شود، ادامه داد: بزرگداشت ۹ دی به این معنی نیست که بخواهیم فقط به همگان اعلام کنیم چنین روزی وجود داشته است بلکه باید برنامه های ۹دی را برای مردم تبیین کرده و همانطور که تاریخ معلم انسان هاست از گذشته این ملت برای آینده درس بگیریم.

وی با اشاره به  استقبال خوب جوانان  از راهپیمایی های ۹ دی گفت: ما در تجمع های انقلابی حضور نسل جوان را بیشتر می بینیم که نشان می دهد جوان دیگر نسل های انقلاب نیز پای این نظام ایستاده اند.

کد خبر 4498367

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی حسن بابایی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس

فهرست کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.

به گزارش ایسنا، احسان محمدحسینی مسئول روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت، اظهار کرد: در فرایند انتخاب کاندیداها، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند و فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به ترتیب زیر است:


۱-سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳-سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵-زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷-  ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹-مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱-  حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید