Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فرهزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اکنون 361 هزار و 727 مشترک در قالب بیش از 310 هزار خانوار از جمعیت استان دارای روشنایی منزل هستند.
وی ادامه داد: جمعیت روستایی برخوردار از نعمت برق استان در سال 97 به 99.2 درصد و جمعیت شهری نیز به 100 درصد رسیده است.
فرهزاد، اجرای یکهزار و 705 کیلومتر مدار شبکه برق در سطح استان طی چهار دهه از انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: 9 هزار و 238 مشترک صنعتی و کشاورزی در قالب 265 شهرک و نواحی صنعتی این استان اینک از انرژِی برق برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با بیش از 947 هزار نفر دارای 40 شهر است و تمامی مناطق شهری استان زیر پوشش توزیع شبکه برق قرار دارند.
6199/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب اسلامی برق چهارمحال و بختیاری روشنایی کشاورزی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر