Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 8 دی‌ماه در جمع کارکنان این ناحیه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: بصیرت به معنای روشندلی و روشن‌بینی است.
وی با بیان اینكه: انسان بصیر آینده‌نگر و دارای چشم‌انداز روشن است و برعکس انسان بی بصیرت دچار انحراف و اشتباه می‌شود، افزود: در اهمیت بصیرت همین بس که امام علی (ع) می‌فرمایند: فقدان بصر تحملش از فقدان بصیرت آسان‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفوی اظهار كرد: كسی که چشم نداشته باشد بالاخره با کمک عصا و دست و اشیاء زندگی را به یک سر منزلی می‌رساند اما کسی که بصیرت نداشته باشد به چاه می‌افتد و جامعه را هم دچار انحراف می کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز تأكید كرد:‌ بصیرت موتور محرکه انسان است که باعث انگیزه و روحیه انسان است و اگر بصیرت و فهم درست سیاسی نباشد انسان و جامعه دچار سقوط می‌شود چنانچه پیامبر اسلام(ص) فرمودند: کسی کور و نابینا است که بصیرت نداشته باشد.
وی با بیان اینكه حاسمه 9 دی تجدید عهد و میثاق مردم با رهبری انقلاب و یک حرکت خودجوش مردمی بود که در سرتاسر کشور به‌وجود آمد، گفت: در 9 دی مردم موضوع فتنه را تشخیص دادند لذا با چشم‌پوشی از گرایش خود به خیابان‌ها آمدند و چشم فتنه‌گران داخلی و خارجی را کور کردند و حتی به آن‌هایی که در زمین دشمن بازی می‌کردند هشدار دادند که هیچ چیزی برای آن‌ها بالاتر از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه نیست.
مصطفوی با تأكید بر اینكه توطئه‌های دشمن تمام شدنی نیست، گفت: دشمنان در صددند که در سال 98 فتنه را تجدید کنند لذا ما باید هوشیار باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: 9 دی باعث تقویت انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب و لبیک به رهبری انقلاب بود و حضور مردم در راهپیمایی 9 دی 88 شکوه و تجلی قدرت خداوند بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد حماسه 9 دي بصيرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد