Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@21:57:06 GMT

لاغری با نور خورشید را تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۸۰۸۸

لاغری با نور خورشید را تجربه کنید

رکنا: لاغری با نور خورشید راهی بدون دردسر و بدون صرف هزینه های گزاف است.

لاغری سریع و آسان خواسته ای است که اکثر افراد با اضافه وزن به دنبال آن هستند و به همین دلیل هر دارویی را مصرف و هزینه ای را صرف می کنند غافل از اینکه با یک سری عوامل طبیعی می توانند در این راه بسیار موثر باشند. در ادامه این بخش از سلامت نمناک با فواید نور خورشید برای لاغری آشنا می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاغری سریع

محققان به تازگی به این نتیجه رسیده اند که با قرار گرفتن در معرض نور خورشید می توان اضافه وزن و دیابت Diabetes نوع 2 را کاهش داد.

مطالعات نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض نور خورشید حال در حال پیاده روی و یا به طور گرفتن آفتاب به اندازه ی متوسط سبب می شود که پوست گازی به نام نیتریک اکسید از خود تولید کند. گاز نیتریک اکسید به عنوان یک عامل موثر و فوق العاده مثبت در کاهش وزن عمل می کند و موجب تناسب اندام Fitness می شود.

عوامل مهم در داشتن تناسب اندام

پروفسور دیوید ری از دانشگاه منچستر می گوید:این مطالعات نشان می دهد که عواملی به جز داشتن رژیم های غذایی سخت و مصرف داروهای پر عوارض می تواند فرد را در مسیر تناسب اندام قرار دهد.

توصیه می شود که برای داشتن یک سبک زندگی سالم در طول روز حتما در زیر نور خورشید به اندازه البته نه زیاد و نه به اندازه ی کم پیاده روی داشته باشید تا پوستتان کمی در معرض نور خورشید قرار گیرد و با تولید گاز نیتریک اسید منجر به تناسب اندام شما شود.

همچنین محققان بر این باورند که نور خورشید در کاهش درصد دیابت نوع 2 نیز از این طریق موثر عمل می کند. این محققان بر این باروند که کودکان نیز بایستی به اندازه متوسط در معرض نور خورشید قرار گیرند چرا که استخوان های آنها به دلیل طی کردن مراحل رشد به ویتامین دی نیاز دارد که با این روش این نیاز تا حدی برطرف می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس 9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! مدیر مجموعه ورزشی سپیده را بدبخت کرد / پای 5 زن دیگر در میان است هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جدول گرانی مواد غذایی / رکورددارها در گرانی کدامند؟! زیباترین زن جهان مرد از آب درآمد + عکس این 3 پلیس غلط انداز را می شناسید؟! / گریه های آنها چه رازی داشت؟!+فیلم و عکس چهره باز مادر سنگدل نوزادش را داخل کیسه زباله گذاشت و در خیابان رها کرد+ عکس جسد خانم دکتر تهرانی پس از قتل سوزانده شد/ مرد پرشیا سوار کیست؟ !+عکس دختر 11 ساله مشهدی بهزیستی را دوست دارد / او از جای سیگارهای پدر روی بدنش خسته شده مینا با بی رحمی تمام خواهرش را کور کرد راز دستگیری نازنین زاغری، طلب 40 ساله ایران از انگیس است ؟ مرگ 7 نفر در برج مسکونی / 2 قربانی زنده زنده جزغاله شدند+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: دیابت Diabetes تناسب اندام Fitness سبک زندگی لاغری نور خورشید توصیه دردسر اسید عکس دختر تحقیقات فیلم تهران خودرو مرد حادثه حادثه علوم تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس

 مصطفی رجبیان مسئول برگزاری هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان گفت: برنامه‌های دهه کرامت در استان از ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 رجبیان افزود: برنامه‌های دهه کرامت امسال با شعار «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» آغاز و با حضور سه کاروان که شامل خادمان و مبلغان استان قدس رضوی و پرچم بارگاه امام رضا (ع) است که در همه شهرستان‌های هرمزگان ادامه می‌یابد.

وی افزود: هدف از برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید توسعه معنوی و مردمی زیارت امام رئوف است که حضور این سفیران تداعی کننده فضای خاص زیارت بین مردم است.

رجبیان گفت: برنامه‌های زیر سایه خورشید در دو نوبت صبح و عصر در بین مردم خواهد بود و در نوبت صبح حضور در کارخانجات و تولیدی‌های کارآفرین، حضور در مراکز نظامی، عیادت از بیمار‌ها در بیمارستان‌ها و بازدید از برخی ادارات در استان است.

وی افزود: مردمان خطه جنوب، هرمزگانی‌های عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، امسال برای هفدمین سال متوالی میزبان کاروان خدام حرم مطهر امام رضا (ع) و پرچم متبرک رضوی هستند.

معاون کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان گفت: اجتماع امام رضایی‌ها در شب میلاد امام رضا (ع)، ایستگاه‌های ورزشی با هدف ارایه خدمات ورزشی، کوچه‌های شهدایی و اجرای برنامه فرهنگی ویژه شهدا با همکاری خانواده شهیدی که در همان کوچه سکونت دارد، از شاخص‌ترین برنامه‌های این دهه در استان هرمزگان است.
رجبیان افزود: اجرای پویش ملی نذر آزادی پدران و مادران زندانی، برپایی میز مشاوره در بقاع متبرکه، ارایه خدمات پزشکی (دندانپزشکی) و اجرای برنامه «کبوترانه» ویژه نوجوانان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

در پایان این نشست خبری، پوستر هفدمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید رونمایی شد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • به چه نانی نان کامل می‌گویند؟/ تاثیر نان‌های کامل در لاغری
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • رژیم تخم مرغ شما را به لاغری سریع می‌رساند
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض