Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، بشار اسد رئیس جمهور سوریه نامه ای از عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق دریافت کرد.

این نامه از سوی فالح الفیاض مشاور امنیت ملی عراق به بشار اسد تحویل داده شد که محورهای آن توسعه روابط میان دو کشور و اهمیت تداوم هماهنگی میان دو کشور در همه زمینه ها به ویژه در زمینه مبارزه با تروریسم و همکاری در این زمینه به ویژه امنیت و ثبات مرزهای دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان دیدار مشاور امنیت ملی عراق با رئیس جمهور سوریه، تحولات و رخدادهای منطقه ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین روابط دو کشور برادر مورد رایزنی قرار گرفت و بر ضرورت توسعه آنها در همه زمینه ها به گونه ای که به نفع دو ملت سوریه و عراق باشد، تاکید شد.

بشار اسد در این دیدار گفت: تحولات مثبتی که منطقه شاهد آن است به ویژه در زمینه بازگشت امنیت و ثبات به بیشتر شهرهای سوریه و عراق تاکیدی بر این است که اراده ملتهای منطقه در حفظ حاکمیت کشورهایشان قوی از طرح های خارجی بوده است.

وی افزود: روابط خوب با کشور برادر عراق و همکاری موجود در زمینه مبارزه با تروریسم عامل قدرت و نقطه قوت دو کشور در جنگشان علیه تروریسم است. ادامه این همکاری و هماهنگی به منظور غلبه بر باقیمانده تروریستها در برخی مناطق سوریه و عراق ضروری است.

فالح الفیاض نیز بیان کرد: موفقیت ملت عراق در مقابله با تروریسم و پیروزی های به دست آمده از سوی سوریه و بازگردانیدن امنیت و نابودی تروریسم در بیشتر مناطق که آخرین آن هم ورود ارتش سوریه به منبج بود؛ نوید دهنده خیر برای کل منطقه است.

کد خبر 4498519

منبع: مهر

کلیدواژه: بشار اسد سوریه عراق فالح الفیاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب و پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک تلویزیون به صورت زنده درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم گفت‌وگو خواهد کرد.

رئیس جمهور قرار است درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم سخن بگوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باقری:همکاری تهران و دوشنبه برای مقابله با تروریسم ضروری است
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • فصل جدید تجارت با همسایه غربی
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم دانشجو ادغام می‌شوند
  • سفر بارزانی به تهران، یک تحول مهم
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد