Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین صبح امروز (شنبه) نشست فرهنگی خواهران شاغل سپاه استان قزوین با حضور سردارمحبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار گردید.
سردار محبی در این نشست ضمن تبریک ایام الله 9 دی ریشه‌های شکل گیری این حماسه را فرهنگ انقلابی و اسلامی ایران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تحول درونی را که به واسطه رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) در ملت ایران ایجاد گردیده عامل اصلی شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: رمز موفقیت این ملت در عبور از تمامی تنگنا‌ها و فتنه‌های موجود در تاریخ نقلاب اعتماد و پیروی از ولایت فقیه می‌باشد.
این مسوول اذعان کرد: حرکت حول محور ولایت فقیه منجر به تحولی درونی و شکل گیری یک فرهنگ با مولفه‌های معنویت، انقلابی گری، ولایت مداری و روحیه جهادی گردیده است و با عنوان فرهنگ نهادی و شاخص اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد که به واسطه آن، این نهاد مقدس در تمامی عرصه‌ها موفق بوده و نقش پیشرونده و پیشبرنده ایفا کرده است.
سردار محبی با اشاره به حضور گسترده مردم در حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ و تبلور این فرهنگ نهادی در جامعه، ۹ دیماه را در واقع پاسداری عظیمی مردمی از انقلاب اسلامی دانست.
این مسئول در ادامه به اهمیت موضوع تحول درونی از منظر امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب پرداخته و گفت: حضرت امام خمینی (ره) تحول درونی را انقلاب اصلی و فتح الفتوح نامیده اند.
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر تحوبل درونی اتفاق نیفتد حرکت بیرونی نیز اتفاق نمی‌افتد، لذا یک تحول و انقلاب الهی در درون جوانان رخ داد و منجر به انقلابی گردید که با گذشت ۴۰ سال همچنان با قدرت در مسیر خود حرکت می‌کند تا به حول و قوه الهی به آرمان بلند خود که همان تشکیل حکومت واحد جهانی مهدوی است نائل گردد.
۱۰۰۴/پ ۳۰/ب

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: 9دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: شهدا فراموش شدنی نیستند و آنها ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنها است عمل کنیم.

امام جمعه تبریز افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین(علیه السلام) از بهترین دارایی خود گذشتند و هیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باخته پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی مقاومت می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید بر لزوم صیانت و حراست از ولایت فقیه را وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند بلکه پرشورتر و مقاوم تر هستند.

دیدار با خانواده مدافع حرم و رونمایی از شهید شاخص بسیج ورزشکاری و مدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه از برنامه‌های دیگر این یادواره شهدا بود.

 

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است