Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به بارش باران در اغلب محورهای این استان گفت: محورهای استان زنجان لغزنده است و رانندگان احتیاط کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: بارش برف در اغلب محورهای استان گزارش شده است و این امر سبب لغزندگی جاده‌ها و محورهای استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تردد در اکثر محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود دارد افزود: ترافیک در اغلب محورهای روان بوده و مشکلی از نظر تردد وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: علاوه بر این در برخی جاده‌های کوهستانی نیز شاهد مه گرفتگی هستیم و در محور زنجان- طارم نیز این مه گرفتگی با بارش باران همراه است.

وی از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی از دیگر وسایط نقلیه از بروز حوادث دردناک جلوگیری کنند.

مظفری تصریح کرد: از شهروندان زنجانی درخواست داریم قبل از آغاز سفر حتما از سالم بودن وسایل خودروی خود مطمئن باشند.

وی افزود: کنترل کردن برف‌ پاک‌کن‌های خودرو، کنترل چراغ‌های ماشین، کنترل سیستم گرمایشی از جمله مواردی است که باید قبل از سفر در فصل سرما به آن توجه داشت.

رئیس پلیس راه استان زنجان بیان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم از جمله مواردی است که باید شهروندان به آن توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان گفت: ترافیک در محورهای خروجی گیلان آزادراه رشت قزوین سنگین و پرحجم است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای خروجی استان، اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران، ترافیک در محورهای خروجی گیلان از جمله آزاد راه رشت به قزوین محدوده پل رودبار سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: از روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه تا امروز ۲۵۷ هزار و ۷۵۰ خودرو وارد استان شده که شاهد افزایش ۶۶ درصدی ورود خودرو به استان هستیم.

وی با بیان اینکه از ۷ صبح امروز الی ۱۲ شب تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیرهای آستارا به اردبیل و رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است، گفت: با توجه به حجم ترافیک و کندی تردد در محورهای خروجی گیلان رانندگان بدون عجله و شتاب و با احتیاط و صبر و حوصله رانندگی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند