Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، جلسه پرسش و پاسخ در حسینیه شهدای گمنام لشکر عملیاتی 27 محمد رسول ا...(ص) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار سید علی بنائی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در لشکر را بیان کرد.

در ادامه سردار دینی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..(ص) تهران بزرگ ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای لشکر پرافتخار 27 محمد رسول ا...(ص) بیان داشت: درود و رضوان خدا بر شهدای این لشکر پرافتخار و مقدس، بویژه فرمانده جاویدالاثر لشکر27 محمد رسول ا...(ص) حاج احمد متوسلیان.

وی ادامه داد: امروز در بدو ورود به این لشکر به یاد دوستان شهیدم افتادم و دگرگون شدم. یاد شهید همت ها، کریمی ها، دستواره ها و دیگر شهدای این لشکر که حقیقتا لشکری مقدس و پر اقتدار بود و دشمن همیشه از این نام می ترسید.

دینی درباره تاریخچه شکل گیری لشکر 27 افزود: لشکر 27 در زمان جنگ با حضور تعدادی از برادران پاوه، مریوان و بانه تحت فرماندهی سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در قالب یک تیپ تشکیل شد تا زمان عملیات والفجر مقدماتی، که بعدها هم تبدیل به لشکر 27 محمد رسول ا...(ص) شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ان شاا... که حاج احمد عزیز زنده باشد و روزی به دامن این کشور باز گردد. او همیشه می گفت که نگوئید لشکر حضرت رسول(ص)، بگویید لشکر27 محمد رسول ا...(ص) چون دشمن از همین اسم و از همین صلوات می ترسد.

سردار دینی در خاتمه تاکید کرد: به شما جوانان عزیز می گویم که قدر حضور در این لشکر را بدانید. لشکر27 یادگار شهداست. از لحظه لحظه ی حضور در فضای این لشکر به خود ببالید و بنده در هر مسئولیت و موقعیتی که قرار گرفتم همیشه گفته ام که سرباز لشکر27 بوده و ان شاا... خواهم بود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه تهران بزرگ سردار دینی لشکر 27 محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نگارخانه ترانه باران، فرهنگسرای نیاوران میزبان بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند. این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل ها و نشست های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

در این راستا جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ الی ۱۸ با حضور غلامحسین امیرخانی ساعت ۱۶ الی ۱۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

روز شنبه ۱۵ اردیبهشت نمایشگاه «روایت باران» و مجموعه گالری های فرهنگسرای نیاوران به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.

کد خبر 6093798

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران