Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:12:24 GMT

 یازده جلد تاریخ تمدن ویل دورانت در یک جلد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۸۸۰۰

 یازده جلد تاریخ تمدن ویل دورانت در یک جلد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «قهرمانان تاریخ» اثر ویل دورانت با ترجمه  زرین فنائیان منتشر به همت نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

حسرت بسیاری از کتاب‌خوانان داشتن مجموعه یازده جلدی تاریخ تمدن ویل دورانت است و البته حسرت بسیاری از کتاب‌خوانانی که این مجموعه را دارند این است که وقت و حوصله‌ای داشته باشند تا این کتاب مهم را بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک کتابی آمده است که شاید کمی از این حسرت‌ها کم کند.

قهرمانان تاریخ کتابی است که ویل دورانت حدود چهار سال پیش از مرگش آن را تدوین کرد. این کتاب خلاصه‌ای از یازده جلد تاریخ تمدن است و حسنش هم همین است که خود ویل دورانت دست به تلخیص کتاب زده است.

تاریخ تمدن، مجموعه کتابی ۱۱ جلدی است که با همکاری آریل دورانت، همسرش نوشته‌است. وی در این کتاب توانسته‌است با استفاده از آثار مورخان دیگر (از هرودوت تا آرنولد توین‌بی)، که از ابتدای تاریخ مکتوب بشر تاکنون زیسته‌اند، مکتب نوینی از تاریخ‌نگاری را به وجود آورَد.

کتاب « قهرمانان تاریخ» اثر ویل دورانت با ترجمه زرین فنائیان در  ۴۴٨ ص به قیمت ۵٨٠٠٠ تومان از سوی نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

کد خبر 4498414 مهرنوش محمدزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب ویل دورانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند

در تاریخ فوتبال کشورمان بازیکنان بزرگی داشته ایم که در جوانی و بعضا پایین تر از 20 سالگی، بازیکن ثابت تیم ملی ایران شدند اما به دلایل مختلف مثل مصدومیت، رفتن از ایران و یا افتی غیرقابل انتظار، آخرین بازی ملی شان را در حالی که بسیار جوان بودند انجام دادند.

به گزارش طرفداری، بازیکنان بااستعدادی در تیم ملی ایران داشتیم که می توانستند بعد از 30 سالگی هم در ترکیب تیم ملی حاضر باشند، ولی خیلی زود کنار رفتند. 

تیم منتخب بهترین بازیکنان جوان تاریخ فوتبال ایران و سن برگزاری آخرین بازی ملی آن ها را با هم مرور می کنیم:

دروازه بان:

نیما نکیسا: آخرین بازی ملی او در سن 23 سالگی انجام شد/ در بازیهای آسیایی 98 بانکوک

خط دفاعی:

جواد منافی: آخرین بازی ملی را در 23 سالگی انجام داد/ در بازیهای آسیایی 94 هیروشیما حسین کعبی: آخرین بار در 24 سالگی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت/ در مقدماتی جام جهانی 2010 حسن نظری: برای آخرین بار در 23 سالگی برای تیم ملی در جام جهانی بازی کرد/ در جام جهانی 1978 مسیح مسیح نیا: آخرین بازی ملی خود را در 21 سالگی انجام داد/ در بازیهای آسیایی 1974 تهران

خط میانی:

ابراهیم قاسمپور: در 21 سالگی با تیم ملی فوتبال کشورمان وداع کرد/ در جام جهانی 1978 عبدالرضا برزگری: در 21 سالگی آخرین بازی خود را برای تیم ملی انجام داد/ در جام ملتهای 1980 اسماعیل حاج رحیمی پور: در 23 سالگی برای آخرین بار در ترکیب تیم ملی حضور پیدا کرد/ در جام تهران 1354 بهزاد داداش زاده: در 24 سالگی برای آخرین بار در ترکیب تیم ملی حاضر شد/ در بازیهای دوستانه سال 1375 تیم ملی

خط حمله:

حسین فرکی: در 24 سالگی آخرین حضورش در تیم ملی ایران را تجربه کرد/ در جام ملتهای 1980 حسن روشن: در 25 سالگی آخرین بازی خود در تیم ملی را انجام داد/ در جام ملتهای 1980

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب