Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی، مملو از توطئه هایی است که در طول این 40 سال،توسط ایادی استکبار طرح ریزی و به دست عناصر خود فروخته و منافق صفت داخلی به اجرا در آمده است . اما هر بار با بصیرت و حضور مثال زدنی ملت سلحشور ایران اسلامی و با رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) و بعد از ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) نقش بر آب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این توطئه ها اقدام طرح ریزی شده و برنامه ریزی شده تعدادی از عناصر خود فروخته، در حرمت شکنی عاشورا ی سال 88 و حمله به عزاداران بود ،که علاوه بر به آتش کشیدن مساجد و اموال عمومی و تخریب بیت المال ، اصول اساسی اعتقادی مردم ایران را نیز مورد هجمه قرار داد . 9 دی در حقیقت ،مقابله عاشورائیان با عاشورا ستیزان بود، تصاویری واقعی از قدرت نظام جمهوری اسلامی و نمایشی از سد نفوذ ناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی .

اما آنچه که طراحان توطئه ، در محاسبات خود از آن غافل شدند ، غیرت ایرانی اسلامی ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی بود . ملتی که با خروش انقلابی خود، ضمن برچیدن بساط آشوب و فتنه گری ، درس عبرتی به فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها داد، تا بدانند در صورت کوچکترین اشاره رهبرشان ، همه در دفاع از حریم مکتب ولایت فقیه به میدان خواهند آمد و با مشت های پولادین خود ، بساط فتنه گران و یاوه گویان را در هم می پیچند.

امروز نیز ، در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، مقاومت ملت انقلابی در مقابل توطئه ها و فشارهای اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه ، شهادت جمعی از هموطنان مان در حوادث اهواز و چابهار و ... که با پاسخ دندان شکن سربازان گمنام سپاه امام زمان (عج) روبرو شد، اقتدار و شهادت طلبی و عشق به اهل بیت (ع) و آمادگی شیعیان واقعی زمان و بسیجیان رهبر معظم انقلاب اسلامی را نه تنها به عوامل فتنه گر داخلی ، بلکه به تمامی نظام های چند چهره دنیا نشان داده و ثابت کرد، هر زمان که ولی امرشان،حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) اشاره فرمایند، اثری از ابر قدرتها و جنایتکاران و دست نشانده های آنان نخواهد ماند.

اکنون با گذشت 9 سال از آن حماسه ماندگار و تاریخی ، عظمت آن حماسه عظیم و باشکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن، بیشتر مورد تحقیق و مدّاقه مورخان، محققان، پژوهشگران و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و باید به بازخوانی علل و عوامل، زمینه‌ها، آثار و پیامدها و پیام‌های آن، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند. امروز ، حساسیت زدائی از فتنه 88 خواسته معاندین نظام است  که در صورت وقوع ، در درک فتنه‌های آینده دشمنان اسلام و ایران دچار مشکل خواهیم شد و این نکته بسیار برای آینده و سلامت نظام و کشور مهم است چرا که در آینده در دام فتنه‌هایی به مراتب مهلک‌تر و پیچیده‌تری خواهیم افتاد، البته به لطف خدا و با هوشیاری مردم انشاالله شاهد اینگونه توطئه هانخواهیم بود.

لذا ما فرهنگیان بسیجی ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای حضور پر شور در راهپیمایی 9 دی ، بار دیگر اعلام می کنیم که:
1 ـ ولایت فقیه خط قرمز ماست و تا زمانی افراد را در هر لباس و مقامی ، حمایت می کنیم و پای آنها می ایستیم که در عمل و نه در شعار، مطیع امر رهبر فرزانه انقلاب و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

2. از نخبگان و فرهیختگان کشور، مدیران و اصحاب رسانه‌ها و جراید، مسئولان مراکز و دستگاه‌های حاکمیتی، فرهنگی، سیاسی و دینی، صاحبان بیان، قلم و تریبون انتظار می رود تا از فرصت نهم دی، به عنوان فرصتی طلایی برای بازخوانی و بازنشر حقایق فتنه 88 و حماسه 9 دی، روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان و آینده سازان کشور استفاده کرده و با وحدت و اتحاد و همدلی تحت لوای ولایت فقه، آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی؛ بر اقتدار و قدرت نرم نظام و توان مبارزه با جریان های نفوذ بیش از پیش بیفزائیم.

3.به دولت محترم یادآور می شویم که حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی ، جای بسی تأمل دارد چرا که سوابق عملکرد این عده ،که حتی برخی از آنها سابقه محکومیت نیز دارند ، نشان می دهد که نه تنها اعتقادی به گفتمان ندارند ، بلکه در صورت امکان افراطی ترین حرکات را آنهم در جهت خلاف منافع نظام و در راستای براندازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی و رأی مردم به نمایش خواهند گذاشت .

4ـ اینکه گروهی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه در صدد بیگناه نمایی فتنه گران و سران فتنه هستند ، نشان از دست های پشت پرده ای دارد که می لرزد اما تلاش دارد تا فتنه 88 و خیانتی که به رأی ملت شد را از اذهان ملت پاک نمایند . برخی صاحبان تریبونها و مناصب سیاسی باید بدانند ، فتنه فراموش شدنی نبوده و گناه مرتکبین آن قابل بخشش نیست لذا از قوه قضائیه و سایر نهادهای مسئول درخواست می گردد تا به محض فراهم آمدن شرایط ، نسبت به محاکمه سران فتنه ، به دلیل محاربه با نظام اسلامی و سلب آسایش روانی و امنیت اجتماعی جامعه اقدام نماید.

5.تنها راه گشای امور کشور را منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مد ظله العالی) دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم، مسئولین قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با اتکال به خداوند بر این راه نورانی اعلام استواری می نماییم.

من ا... توفیق

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است

امیر سرتیپ دادرس، گفت: آنچه امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی - مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

به گزارش ایسنا،‌ امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره‌ هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره‌ هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجارهای ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه‌ فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روزها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی- مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا