Web Analytics Made Easy - Statcounter


مجمع رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا غرفه ای را در جهت ارائه توانمندی هایش در نمایشگاه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می کند.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مصطفی کریم پناه مسئول کمیته موزه مجمع رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا با اشاره به آماده سازی مقدمات غرفه کمیته خود در نمایشگاه ملی دستاورد های چهل ساله انقلاب گفت: کمیته ما در مجمع رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا پیگیر بود تا در محل موزه انقلاب اسلامی و موزه دفاع مقدس خود را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته موزه مجمع رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا بیان کرد: از این رو هفته پیش جلسه ای را با مسئولین موزه برگزار کردیم و با توجه به اینکه قرار است نمایشگاهی در اینجا برگزار شود، از ما خواستند مقدمه حضورمان در موزه را، از این طریق فراهم کنیم.

کریم پناه اظهار کرد: در حال حاضر لشکرمان بین چند استان تقسیم شده است و هویت مستقلی ندارد، از این رو جلسه ای را امروز با حضور هیئت های گردان های مان برگزار کردیم تا با حضور خود، قسمتی را برعهده بگیرند تا بتوانیم غرفه مان را در نمایشگاه آماده کنیم.

مسئول کمیته موزه مجمع رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا تصریح کرد: با توجه به این شرایط، کار برای مان سخت است اما تمام تلاش خود را می کنیم تا روز ۱۷ دی ماه که افتتاحیه نمایشگاه است تمام اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی حضور ما در این نمایشگاه معرفی لشکرمان است تا مقدمه ای در جهت ارائه توانمندی های مان در باغ موزه شود، گفت: ما در این غرفه، انتشارات، کتاب ها و تصاویر شهدا، آثار بازمانده از شهدا، فیلم ها و تصاویری از دوران دفاع مقدس و تاریخ شفاهی از آن دوران را ارائه کنیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ این نمایشگاه در ۱۸ غرفه از دستاورد‌های قضایی در بخش‌های ادارات کل پزشکی قانونی، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، بازرسی، ثبت اسناد و املاک و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، معاونت‌های مالی پشتیبانی، منابع انسانی و امور فرهنگی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم وآمار و فناوری اطلاعات، تعزیرات حکومتی، بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، مقابله با قاچاق سوخت، حقوق عامه، حفظ حقوق بیت‌المال، ساماندهی پارکینگ‌ها و اقتصاد مقاومتی، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، مرکز حل اختلاف، دیوان عدالت اداری و حفاظت اطلاعات و روابط عمومی و ارتباطات به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید؛ اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه این بازدید گفت: از مجموع ۵۰ هزار فقره پرونده قابل سازش استان هرمزگان در سال گذشته، ۲۲ هزار مورد منتهی به صلح و سازش شده است.
وی افزود: بیش از ۹۰ درصد اراضی موقوفه، کل اراضی حریم دریا و بیش از ۹۰ درصد جزایر استان هرمزگان حدنگاری شد.

دیگر خبرها

  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • «یاد یاران»، گردهمایی همسنگران لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • (ویدیو) گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید