Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قوچان نژاد مهاجم مورد نظر پرسپولیس از عقد قرارداد با این تیم فاصله گرفت و اختلافات مالی سبب شده طرفین به توافق نرسند. برای هواداران پرسپولیس این موضوع اهمیت دارد که چه کسی می‌تواند گزینه بعدی خط حمله تیمشان باشد.

طرفداری - پرسپولیس با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی خود در شرایط خاصی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که با دست خالی و بدون بازیکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده به طور خودکار با این انتظار مواجه است که در فصل آینده لیگ قهرمانان بدون این که مشکلی در جذب بازیکن داشته باشد باز هم برای قهرمانی بجنگد.

جذب قوچان نژاد از این نظر برای پرسپولیس‌ها جذاب بود که هم این تیم را در نیم فصل دوم دارای خط آتش زهردارتری می‌کرد و هم در لیگ قهرمانان عصای دست پرسپولیس بود اما اکنون که قوچان نژاد از پرسپولیس دور شده، هواداران پرسپولیس نگران کیفیت گزینه‌های بعدی باشگاه هستند.

پرسپولیس نمی‌تواند برای خرید مهاجم ریخت و پاش کند و جذب یک مهاجم کارآمد خارجی هزینه زیادی روی دست پرسپولیس می‌گذارد. در ایران هم مهاجمی که پرسپولیس قادر به جذب آن باشد و هزینه سنگینی نداشته باشد در عمل وجود ندارد.

در این شرایط پرسپولیس به سمت مهاجمان خارجی ارزان قیمت سوق داده می‌شود. قیمت بازیکنان در اروپای شرقی، آسیای میانه و غرب آسیا و همچنین بخشی از آفریقا متناسب‌تر از سایر نقاط جهان برای تیمی ایرانی است. خبر علاقمندی پرسپولیس به مارکو فوتاکس مجارستاتی که بازیکنی از فوتبال شرق اروپا است در همین زمینه به گوش رسیده است البته او مهاجم ارزانی نیست و بعید است قیمتی کمتر از قوچان نژاد داشته باشد.

در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر تلاش برانکو برای جذب یک مهاجم کروات شنیده شده که این موضوع، باور جذب مهاجمانی با قیمت مناسب از شرق اروپا یا کشورهایی که زندگی در آن‌ها ارزان‌تر است تقویت می‌کند. هواداران پرسپولیس با تمام اعتمادی که به سرمربی تیمشان دارند هنوز خاطره مهاجمان ناکارآمد خارجی دوران برانکو را فراموش نکرده‌اند و به همین دلیل احساس خوبی نسبت به مهاجمان شرق اروپا ندارند.

باشگاه پرسپولیس باید بداند در نقل و انتقالات باید به شیوه‌ای عمل کند که نیاز پرسپولیس علاوه بر لیگ در آسیا نیز پاسخ داده شود. باشگاه‌های متمول غرب آسیا در حال ریخت و پاش برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هستند و پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان آسیا و تیم اول غرب آسیا باید به پدیده‌ای به نام "سطح انتظارات از نایب قهرمان آسیا" پاسخی منطقی بدهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند

یکی از محله‌هایی که می‌توانید آپارتمانی ارزان‌قیمت و البته با متراژ پایین پیدا کنید، مبارک‌آباد بهشتی است. یک واحد ۶۶ متری دو خوابه در این محله با ۴ سال سن به قیمت یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، واحد دیگری در محله مسعودیه با متراژ ۴۳ متر، ۲۰ سال سن و یک اتاق خواب به قیمت دو میلیارد تومان معامله می‌شود.

یک آپارتمان ۷ ساله با زیربنای ۶۲ متر و یک اتاق خواب در محله حسن‌آباد، یک میلیارد و ۳۰۲ میلیون تومان می‌ارزد.

با سرمایه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌توانید در محله آذری صاحب یک واحد آپارتمان ۴۴ متری ۱۵ ساله شوید.

برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز ۶۵ متری با دو اتاق خواب به بودجه‌ای حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با متراژ ۴۰ متر واقع در محله دولاب، دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در محله سلسبیل یک واحد ۲۱ ساله با متراژ ۴۰ متر به قیمت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آپارتمان دیگری در مولوی تهران با سنی حدود ۱۲ سال و زیربنای ۵۴ متر، دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

یک آپارتمان نوساز ۴۲ متری در محله شهدای خلیج فارس به قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

قیمت آپارتمان در محله‌های ارزان‌قیمت تهران (اردیبهشت ۱۴۰۳)

دیگر خبرها

  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند