Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   طرح پنج گانه ی ارتقای ایمنی عبور مرور در شهرستان زرند، بصورت نمادین در بخش یزدان آباد با حضور سید علی حاج سید علیخانی مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کرمان، علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند، آغاز شد.

 مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کرمان در مراسم افتتاحیه این طرح ضمن اشاره به بالاترین آمار مرگ و میر در سوانح ترافیکی بعد از بیماریهای قلبی و مغزی، گفت: امیدواریم با آموزش طرح پنج گانه ارتقای ایمنی عبور و مرور راکبین موتور سوار در شهرستان زرند، شاهد کاهش تلفات جاده ای و خیابانی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: درسال گذشته 16هزار نفر فوتی و مجروح در تصادفات و سوانح رانندگی و ترافیکی در سطح استان کرمان بوده که از این آمار، 2 هزار نفر فوت کرده که 860 نفر از این میزان مربوط به جاده ها است و 75 درصد عامل تصادفات جاده ای عامل انسانی و بی توجهی به قوانین و مقررات می باشد.

علیخانی اظهار داشت: از این آمار 35 درصد از تصادفات مربوط به موتور سیکلت ها و ادوات کشاورزی و عابرین پیاده می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: با در دستور کار قرار دادن طرح آموزشی و اجرایی ارتقای ایمنی پنجگانه، با توزیع برچسب هایی جهت دید بهتر در شب، توزیع کتابچه های آموزشی و کلاه کاسکت برای راکبین موتورسوار، همواره فرهنگسازی رانندگی ایمن باید در اولویت کاری ما قرار گیرد.

در ادامه صادق زاده معاون فرماندار زرند در این مراسم، حضور ادوات کشاورزی فاقد تجهیزات ایمنی در جاده‌های روستایی را بسیار خطرناک دانست و خطاب به راکبین موتورسیکلت گفت: موتورسیکلت‌های بدون لوازم ایمنی هم برای خود و هم برای دیگران خطر دارند لذا با رعایت قوانین و سرعت مجاز، هم سلامت خود را حفظ کنید و هم برای دیگران الگو باشید.

انتهای پیام/س

 

ارتقای ایمنی عبور مرور در شهرستان زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • لحظه عبور موتورسوار خوش شانس از رودخانه ؛ فقط چند ثانیه کافی بود تا ...| ویدئو
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند