Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر واژگونی خودروی حامل دانش آموزان در شهرستان هیرمند سه نفر زخمی و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، هنوز دو هفته از ماجرای فوت چهار دانش آموز در زاهدان نمی گذرد که اینبار خبرها حاکی از وقوع تصادف سرویس مدارس در شمال استان سیستان وبلوچستان دارد.

عدم سرویس دهی مناسب و فاصله مدرسه تا محل سکونت دانش آموزان همواره یکی از چالش هایی است که والدین و فرزندان آنها با این مشکل دست و پنجه نرم کرده به گونه ای که در هفته اخیر نیز تردد دانش آموزان از عرض یک جاده در حوالی شهرستان هیرمند موجب برخورد یک ماشین با آنها شد که در پی این حادثه یکی از دانش آموزان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این تفاسیر اما صبح امروز واژگونی خودروی حامل دانش آموزان در مسیر روستای شندل شهرستان هیرمند منجر به زخمی شدن سه دانش آموز دیگر شد.

شنیده ها حاکی از آن است که  خودروی سواری سمند در جاده زابل به هیرمند از مسیر خود در محدوده روستای شندل از جاده منحرف و واژگون می شود که پس از این حادثه دانش آموزانی که دچار جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

علی ای حال طولانی بودن مسیرهای مواصلاتی به مدرسه، وجود مدارس در حاشیه جاده ها و همچنین نبود علائم راهنمایی و رانندگی مناسب و سرعتگیر در طول مسیرها همواره یکی از عللی به شمار می رود که جان دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی را در معرض خطر قرار داده است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری جشن دورهمی دانش آموزان قدیمی در مدرسه دانشوران مشهد درخصوص این مراسم گفت: این دورهمی ده سال است که پابرجاست و هرساله در ایام هفته معلم انجام می‌شود.   جواد کریمی افزود: بعد از ۳۹ سال دوباره این دورهمی رقم خورد و ۲۵۰ دانش آموزان از سال های دور که از همکلاسی های بنده هم هستند، مجدد به این مدرسه آماده و پشت نیمکت های درس نشستند.   وی بیان کرد: همکلاسی‌های مدرسه شهید معتمد امروز گرد هم آمدند تا خاطرات دوران تحصیل و معلم و شاگردی خود را زنده کنند که در نوع خود بسیار جالب بود.

مسئول این برنامه ادامه داد: این گردهمایی به دور از تشریفات اداری برگزار شد، حدود ۲۵ معلم ۳۹ سال پیش هم در جمع دانش آموزان قدیمی خود حاضر بودند.

دیگر خبرها

  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز