Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه، بند ۳تبصره ۲۰ لایحه بودجه در راستای افزایش کارایی نیروی انسانی است، گفت: اجرای این بند از رسوب نیروی انسانی مازاد برای انجام فعالیت‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی جلوگیری می کند. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص خبری مبنی بر اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند سال آینده، در خصوص حداکثر 10 درصد نیروهای مازاد خود با لحاظ یک شرط اقداماتی مثل فسخ قرارداد، جابه‌جایی و بازخرید انجام دهند، گفت: اجرای جزء (3) تبصره (20) لایحه بودجه سال 1398 کل کشور در راستای افزایش کارایی و اثربخشی نیروی انسانی است که جزء آثار مترتب بر اجرای بودجه‌ ریزی مبتنی بر عملکرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مژگان خانلو اظهار کرد: اجرای این بند از رسوب نیروی انسانی مازاد برای انجام فعالیت‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی جلوگیری کرده و با انتقال آنان به دستگاه‌هایی که به تجربه و تخصص آنان نیاز دارند، منجر به افزایش کارایی نیروی انسانی خواهد شد.

بازخرید و اخراج 10 درصد کارمندان دولت به شرط مازاد بودن


وی افزود: دستگاه اجرایی موظف است محل خدمت دیگری برای این افراد مشخص کرده و سپس آنان را انتقال دهد، درصورتی‌که فرد با این جابه‌جایی موافقت نکند، دستگاه اجرایی می‌تواند وفق قوانین و مقررات و در صورت دارا بودن شرایط وی را بازنشسته یا بازخرید کند.

به گزارش تسنیم، در بند مورد اشاره سخنگوی ستاد بودجه آمده است، در صورتی که واحد مجری بخشی از  کارکنان قراردادی، پیمانی و رسمی را مازاد تشخیص دهد می تواند پس از تایید بالاترین مقام دستگاه، نسبت به جا به جایی در دستگاه اجرایی دیگر در همان شهر بدون رضایت مستخدم اقدام کنند. در صورت عدم رضایت مستخدم، نسبت به بازخرید و بازنشستگی نیروهای پیمانی و رسمی و در مورد نیروهای قراردادی نسبت به فسخ قرار داد و بازخرید اقدام کنند.

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بودجه ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه ایران بودجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا

سخنگوی دولت کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در دوی ۴۰۰ متر توسط نازنین‌فاطمه عیدیان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟