Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارزش کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران در هفته منتهی به ۵ دی ماه ۹۷ با افزایش ۳۶ درصدی نسبت به هفته قبل به سه هزار و ۴۰۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

به این ترتیب ارزش کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران از ابتدای امسال تا کنون به ۱۱۹ هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بالغ شده است.

همچنین حجم معاملات سهام در این بازار نیز طی ۵ روز معاملاتی هفته اخیر با افزایش ۶۹ درصدی نسبت به هفته قبل به ۱۱ میلیارد و ۱۹۴ میلیون سهم رسید تا حجم معاملات از ابتدای امسال تا به امروز به ۳۸۴ میلیارد و ۷۹ میلیون سهم و حق تقدم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد دفعات معاملات نیز طی هفته اخیر با رشد ۱۴ درصدی به ۶۴۴ هزار و ۹۲ نوبت رسید. تعداد دفعات معاملات از آغاز معاملات بورس تهران در فروردین ماه امسال تا کنون بالغ بر ۲۳ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۹۲۶ نوبت داد و ستد بوده است.

به گزارش فارس، طی ۵ روز معاملاتی هفته گذشته ارزش معاملات بازار اول بورس تهران با رشد ۶۸ درصدی نسبت به هفته آخر آذر ماه به یک هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید . حجم معاملات این بازار نیز در ۴۲۴ هزار و ۵۱۴ دفعه معامله بالغ بر ۸ میلیارد و ۱۲۸ میلیون سهم و حق تقدم شد که از رشد ۷۴ درصدی حکایت داشت.

ارزش معاملات بازار اول بورس تهران از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر ۶۷ هزار و ۴۹۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شده، در حالی که ارزش معاملات بازار دوم طی مدت مذکور به ۳۷ هزار و ۸۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

ارزش معاملات بازار دوم بورس تهران نیز طی هفته کاری که گذشت معادل با ۹۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که نسبت به هفته ماقبل از آن رشد ۴۹ درصدی را رقم زده است.

حجم معاملات این بازار نیز با وجود افت ۸ درصدی دفعات معاملات در مدت فوق ، به دو میلیارد و ۳۰۴ میلیون سهم و حق تقدم رسید که نسبت به هفته پایانی آذر ماه امسال از رشد ۲۹ درصدی حجم معاملات این بازار حکایت داشت.

در بازار بدهی اما طی هفته ای که گذشت ارزش و حجم معاملات این بازار با افت ۲۸ درصدی نسبت به هفته قبل از آن مواجه شد.

ارزش معاملات این بازار طی ۵ روز معاملاتی هفته اخیر به ۴۵۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید و حجم معاملات نیز در ۳۷۷ نوبت معامله به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ورقه بهادار بالغ شد. ارزش معاملات این بازار از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر ۱۰ هزارو ۲۸۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شده که حاصل معاملات ۱۰۴ میلیون برگه اوراق بهادار طی ۲۸ هزار و ۹۸۱ نوبت داد و ستد بوده است.

بر اساس این گزارش، در بازار مشتقه بورس تهران نیز طی هفته ای که گذشت همزمان با رونق اوراق آتی سبد سهام و فعال شدن الگوریتم‌ها در این معاملات ، ارزش معاملات با جهش خیره کننده ۲۳۲ درصدی نسبت به هفته قبل از آن روبرو بود.

ارزش معاملات این بازار از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شده است .

حجم معاملات بازار مشتقه نیز با رشد قابل توجهی در هفته قبل به ۵۸۰ میلیون قرارداد مشتقه سهام در ۴۸۶ دفعه معامله رسید تا به این ترتیب حجم معاملات این بازار از ابتدای امسال تا کنون را به یک میلیارد و ۹۸۱ میلیون سهم طی ۳ هزار و ۸۶۷ نوبت داد و ستد افزایش دهد.

همچنین حجم معاملات صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران نیز طی هفته ای که گذشت در مقایسه با هفته پایانی آذر ماه امسال با رشد ۱۵ درصدی روبرو بود، به طوری که با دست به دست شدن ۱۷۷ میلیون واحد سرمایه‌گذاری در ۸ هزار و ۴۴۸ نوبت داد و ستد، ارزش معاملات صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله به ۱۸۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

ارزش معاملات صندوق‌های سرمایه گذاری ازابتندای امسال تا پایان دوره منتهی به ۵ دی ماه امسال بالغ بر ۴ هزار و ۲۳۳ میلیارد و یکصد میلیون تومان است که از دست به دست شدن ۴ میلیارد و ۱۰۶ میلیون واحد سرمایه گذاری در ۱۹۳ هزارو ۲۴۶ نوبت دادوستد حاصل شده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) با رشد ۸۱۸۱ واحدی به ۲,۳۱۲,۵۰۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۲۶۸.۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۱۱۲,۷۸۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۵,۵۰۷.۶۵۸ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۸۶,۳۳۱.۵۵۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6089593 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس