Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@18:58:53 GMT

مارسل دسایی در دبی+عکس

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۹۷۶۹

مارسل دسایی در دبی+عکس

به گزارش وانانیوز، 

مارسل دسایی مدافع سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه‌های میلان و چلسی، با چهره‌ای جالب در دبی ظاهر شده است.

تصویری از وی در حالی که دستار عربی بر سر دارد منتشر شده است.

دسایی در سال‌های پایانی خود در تیم‌های الغرافه و قطر حضور داشت.

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند، نتانیاهو در مشاوره‌های خود در مورد توافق جدید با گانتس و ایزنکوت تماس نگرفته و با آنها مشورت نکرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، وای نت در خبری در این رابطه اعلام کرد، نتانیاهو در چارچوب مشاوره با اعضای کابینه جنگ در رابطه با عزام یا عدم اعزام هیئت مذاکره کننده به قاهره، بنی گانتس و گادی ایزنکوت دو عضو کابینه جنگ را نادیده گرفته و با آنها در این رابطه تماس نگرفت، در حالیکه یوآف گالانت و ران دیمر دو وزیر کابینه در این مشاوره‌ها شرکت کردند.

موشه یعلون رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در جمع معترضین گفت: هم‌اکنون مشخص شد منبع عالی‌رتبه سیاسی که همواره در رابطه با توافق مبادله اظهار نظر می کند و به مخالفت با آن می‌پردازد همان مسئول اصلی بزرگترین شکست امنیتی تاریخ اسرائیل است، این را گانتس و ایزنکوت باید بدانند، باید برای آنها دیگر مشخص شده باشد که نتانیاهو نه تنها از آنها بلکه از جان ربوده شدگان نیز در راستای حفظ منافع شخصی خود و بقایش در قدرت می‌گذرد، او در این زمینه شرکای افراطی خود را به همگان ترجیح می‌دهد، شما زیر غلطک رفتید تا ساختار را از جنون نجات دهید اما اشتباه کردید زیرا به برگ توتی برای پوشاندن عورت و پلیدی های کابینه ویرانگر تبدیل شدید آن هم برگ توتی لگدمال شده.

وی خطاب به گانتس و ایزنکوت افزود: به میان مردم بیایید و فریاد بزنید که پادشاه لباس ندارد شما هم از برکناری فوری او حمایت کنید.

یائیر لاپید رهبر مخالفان هم در سخنانی که در جمع معترضین در تل‌آویو ایراد کرد، گفت: بدون بازگشت ربوده شدگان چیزی به نام پیروزی معنی نخواهد داشت.

به جای تمامی این اظهارات سخیف که به نام یک مسئول سیاسی متشر می‌شود، نتانیاهو باید امشب هیئت مذاکره کننده را به قاهره اعزام کند و به آنها دستور بدهد بدون دستیابی به توافق باز نگردید.

هیچ ماموریتی مهمتر از آن وجود ندارد.

ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصراللهدومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصیکناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها