Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@16:09:15 GMT

واکنش حسن روشن به واگذاری استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۹۷۷۵

به گزارش وانانیوز، 

واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس باعث شده تا در این میان اتاق بازرگانی از مسئولان و پیشکسوتان ورزش دعوت به عمل بیاورد تا در ین جلسه درباره بررسی ابعاد واگذاری سرخابی ها اقدامات لازم صورت بگیرد .

در این جلسه جدا از حضور پیشکسوتانی همچون علی پروین، مهدی تاج، علی فتح‌الله‌زاده، علی دایی، علی کفاشیان، امیررضا واعظی‌آشتیانی، محمدحسین قریب، امیر عابدینی، محمدرضا ساکت، محمد رویانیان، حسن روشن، حسن غفوری‌فرد، بهرام افشارزاده، حبیب کاشانی، همایون بهاروند، محمدرضا داورزنی، ایرج عرب، سیدرضا افتخاری، اصغر حاجی‌لو، امیرحسین فتحی، حمیدرضا گرشاسبی، محمد دادکان، علی‌اکبر طاهری و محمدرضا خطیب قرار است مسئولان وزارت ورزش و جوانان ،وزارت امور اقتصاد و دارایی و خصوصی سازی نیز حضور داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن روشن درباره اطلاع از برگزاری این نشست گفت :با توجه به تماسی که از سوی اتاق بازگانی حاصل شد از من دعوت به عمل آمد تا برای بررسی واگذاری استقلال و پرسپولیس در این جلسه حضور داشته باشم .اما از آنجایی که فردا صبح پیگیر کارهای شخصی ام هستم در همین راستا از حضور در نشست عذر خواهی کردم ولی اگر شرایط به نحوی باشد که بتوانم در جلسه حضور داشته باشم فردا ظهر از شمل راهی تهران می شوم و به نشست می روم.

 

انتهای پیام /

 

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس