Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:35:08 GMT

نباید از نقش زنان کارآفرین در توسعه غافل بود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۹۹۶۸

نباید از نقش زنان کارآفرین در توسعه غافل بود

به گزارش خبرنگار مهر، ماهرخ بلوری ظهر شنبه در نشست بانوان فرهیخته استان، با تاکید بر اینکه زنان کارآفرین نشان داده‌اند که نقش تاثیرگذار و بی‌بدیلی در توسعه همه‌جانبه کشور دارند، افزود: همین نقش‌آفرینی زنان در بخش‌های مختلف جامعه حاکی از آن است که به هیچ وجه نباید از ظرفیتی که در این بخش وجود دارد، غافل بود و همواره باید به دنبال برخورداری از توانمندی بانوان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و برای پاسداشت چهار دهه افتخار، برنامه‌های درخوری را اجرا کنیم، تصریح کرد: نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شودع به همین خاطر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کافی است تاریخ انقلاب اسلامی را دوباره مرور کنیم و دستاوردهایی را که در طول این چهل سال به دست آورده‌ایم را به جوانان بازگو کنیم.

بلوری با یادآوری اینکه بانوان همواره ثابت کرده‌اند که در شکل‌گیری، تداوم و حفظ انقلاب اسلامی توانسته‌اند نقش تاثیرگذار و ارزنده خود را در برهه‌های مختلف به منصه‌ظهور بگذارند، ادامه داد: نمونه بارز این نوع تاثیرگذاری را می‌توان در اولین راهپیمایی زنان زنجانی دید که بانوان ولایت‌مدار استان زنجان به ندای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و نخستین راهپیمایی بانوان کشور را رقم زدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در برهه کنونی باید جدی گرفته شود، مقوله حمایت از زنان کارآفرین است، اظهار کرد: زنان کارآفرین بارها ثابت کرده‌اند که نقش به‌سزایی در توسعه همه جانبه استان دارند و این حاکی از آن است که بانوان به‌عنوان نقش تاثیرگذار جامعه، توانسته‌اند بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیش از گذشته در بخش‌های مختلف جامعه، ایفای نقش کنند.

بلوری همچنین با بیان اینکه امروز بانوان باید بیش از گذشته در عرصه‌های مختلف حضور پررنگ و موثری داشته باشند، خاطرنشان کرد: بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و این بدان معنی است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

کد خبر 4498495

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان اشتغال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

وی افزود: البته با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، بنابراین در صورت هرگونه تخلف و عدول از دو شرط مذکور، این دولت است که مطالبه می‌کند و بر موازین ارزشی خود در حفظ حریم بانوان تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند