Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم یادواره شهدای روستای هریس شهرستان کوثر با محوریت شهید مدافع حرم بابک نوری برگزار شد. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم یادواره شهدای روستای هریس شهرستان کوثر با محوریت شهید مدافع حرم بابک نوری در مسجد روستای هریس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوثر در این یادواره اظهار داشت: در سایه خون شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هم اکنون ایران اسلامی به اقتدار و عظمت بین‌المللی دست یافته است و ما باید قدردان خون این شهدا باشیم.

چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران برگزار می‌شودبجنورد| یادواره شهدای نیروی انتظامی خراسان شمالی به روایت تصویردهمین یادواره شهید تندگویان و شهدای صنعت نفت در اهواز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فیاض تمجید با تاکید بر تداوم راه شهدا در جامعه بیان کرد: دشمنان و به ویژه استکبار جهانی به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران سنگرسازی خوبی در مقابل مستکبران انجام داده و اگر بخواهند وارد جنگ با ایران شوند جنگ جهانی رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز هیچ کشوری نمی‌تواند ادعای جنگ با جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، افزود: هر کشوری بخواهد به این حوزه ورود کند به طور قطع بازنده بوده و برنده نهایی این جنگ ایران اسلامی خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوثر تصریح کرد: در حالی که اقتدار ایران سبب شده تا هیچ کشوری جرات نگاه چپ به آن را نداشته باشد اما در کشورهای عربی که پرچم اسلام را برافراشته‌اند بدون دخالت دیگران امور آنها به پیش نمی‌رود و همگام با مستکبران حرکت کرده و با نوکری آمریکا چیزی جز ذلالت برای مردم خود به ارمغان نیاورده‌اند.

تمجید با اشاره به اینکه در اسلام واقعی نباید دین مردم فدای دنیایشان شود، گفت: در کشورهای اسلامی دین فدای دنیا شده و با توجه به این امر آنها هیچ بهره‌ای از دنیا نبرده و جز حقارت و ذلالت چیزی برای مردم فراهم نیامده است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد