Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, سرهنگ پاسدار  عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در آستانه یوم الله نهم دی ماه در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت در طول سال روزهایی قرار گرفته اند که از زوایای مختلف دارای برکات و خیراتی برای نظامی مقدس جمهوری اسلامی است لذا مردم برای این روزها ارزش خاصی قائل هستند .

وی ابراز داشت نهم دی ماه از جمله روزهای تاریخی ،حماسه ساز و ماندگار در تاریخ است که ملت ایران بار دیگر پیوند ناگسستنی خود با ولایت و رهبری را به بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم به اثبات رساندند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح نمود در نهم دی ماه شاهد خروش و سیل دشمن شکن اقشار مختلف مردمی بودیم که بار دیگر بصیرت و انقلابی بودن خود را به منحصه ظهور گذاشتند و حماسه ای بی نظیر و تاریخی را رقم زدند و بار دیگر نقشه ها و توطئه های دشمنان را به خودشان برگشت دادند .

وی تاکید داشت روز نهم دی ماه امسال از ویژگی خاصی برخوردار است در حالی شاهد جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم که استکبار جهانی و در راس آنان رئیس جمهور جنایت کار و کج سلیقه آمریکا قصد دارد با تهدیدها و تحریم ها به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و همبستگی وصف ناشدنی خود عشق و علاقه درونی خود به انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان را به نمایش می گذراند و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان ، دشمنان و فتنه گران خصوصا ترامپ رئیس جمهور منحوس آمریکا خواهند زد .

  زاهدی تاکید داشت مردم فهیم ،ولایت مدار و بسیجی کوهبنان همزمان با سراسر کشور در تجمع مردمی یوم الله نهم دی ساعت 10 در حسینیه قمر بنی هاشم شرکت خواهند نمود و با فریادهای الله اکبر ،مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و.....بار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب ،مقام معظم رهبری مدظله العالی  و شهیدان همیشه جاوید تجدید عهد و پیمان خواهند نمود که لحظه ای از عهد خویش کوتاه نخواهند آمد تا شاهد اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ذلت بیشتر دشمنان باشند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نهاد بسیج پربرکت‌‌ترین نهاد انقلابی است که در این ۴۵ سال خدمات مستمری را به نفع مردم انجام داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در جمع تعدادی از جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی در اردبیل، اظهار داشت: شاکله بسیج، شاکله خدمت‌رسانی به آحاد مردم است چرا که این نهاد با نفس پاک امام و هدایت‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر توانسته در عرصه‌های مختلف به ویژه رفع محرومیت گام‌های جدی و عملی را بردارند.

وی تصریح کرد: خدمات جهادگران در این سنگر، خدمات برگرفته از روحیه ارزشی و متعالی است و این خدمات با نیت خالص نوعی عبادت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در استان اردبیل نیز به تبع برنامه‌‌های کشوری جهادگران و گروه‌های مردمی با حضور در مناطق محروم و روستایی تلاش کردند تا دغدغه‌ها و آسیب‌های اجتماعی، عمرانی و خدماتی را به حداقل رسانده و برای گروه‌های مختلف جامعه پیام‌آور پیشرفت و توسعه باشند.

عاملی افزود: باید قدر این مجموعه بالنده را با حضور با نشاط جوانان و نوجوانان بیشتر بدانیم چرا که از اقشار مختلف اعم از طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و گروه‌های دیگر پای کار آمدند تا کاستی‌های نظام اجرایی را رفع کرده و به نوعی همراه مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل جهاد سازندگی فعالیت‌های عمرانی متعددی در شهرها و روستاها انجام شد اما خلأ به وجود آمده را به دنبال حذف جهاد سازندگی این مجموعه با جهادگرانی بی‌ادعا و پرتلاش پر کرده و امروز بسیج سازندگی به یک نهاد امیدآفرین در جامعه تبدیل شده است.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: فعالیت‌های متنوعی را به همت بسیج شاهد بودیم که شاخصه و با برکت ترین این خدمات در حوزه عمرانی و کارهای عام‌المنفعه عمومی است که نتایج و ثمرات آن به عینه قابل لمس و مشاهده است.

عاملی بیان کرد: قطعا حضور این نیروها و گستردگی فعالیت آنها در سنگر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی بی‌منت ثمرات و نتایجی خوشایند به دنبال داشته و به امیدبخشی و اعتمادآفرینی کمک مؤثر خواهد کرد.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد
  • ۱۳۰ مورد تخلیه آب از منازل و امدادرسانی به ۱۴۰ خودرو و ۲۴۰ خانوار متاثر از شرایط جوی اخیر
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی