Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس جریان شناسی سیاسی موسسه امام خمینی(ره) قم با بیان این‌که کمترین خواسته های دشمن بازخواست کردن رهبری است گفت:درفتنه ۸۸ تلاش دشمنان ونفوذی ها این بود که انقلاب به دست افرادی که خود انقلاب کرده بودند از بین برود. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام یاوری در جمع مردم در مسجد امام حسین(ع) بیرجند با بیان این‌که 9 دی روز بصیرت  مردم، بصیر و آگاه است که این را به مردم بیرجند تبریک می‌گوییم اظهار داشت: مردم در 9 دی حماسه آفریده و نشان دادند که همواره در مسیر راه شهدا و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که گاهی ناچاریم  بر روی منبر اسامی افراد و جریان‌هایی را ببریم که حتی دوست نداریم نامشان به میان آید،  افزود:  اهل بیت(ع) بالای منبر فساد بنی امیه را بیان می‌کردند و کسانی که بدعت گذار در دین بودند معرفی می‌شدند،  ما هم باید با گفتن برخی مطالب تاریخ را ورق می‌زنیم.

مدرس جریان شناسی سیاسی موسسه امام خمینی(ره) قم با اشاره به این‌که برای درک این سئوال که چرا  شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا  مطرح می‌شود باید گاهی تاریخ را بازخوانی کنیم، گفت: مردم انفلاب را به پیروزی رساندند اما قبل از انقلاب خیلی از افراد با شاه جنگیدند و حتی افرادی که اهل نماز نبوده با شاه جنگیدند زیرا  به  این نتیجه رسیده بودند که شاه خائن است و  دین خدا تغییر داده و بدرد مردم نمی‌خورد.

یاوری افزود:هدف امام خمینی(ره) این بود که نظام باید حکومت دینی و ارکان براساس اسلام و  دین  باشد و فساد بی بند و باری تحقق پیدا  نکند، اما عده ای هم تلاش داشتند خود را به امام نزدیک کنند اما همین که  انقلاب به پیروزی رسید باید نیرنگ می‌کردند و در واقع چهره واقعی خود را نشان می‌دادند.

عضو خبرگان رهبری: اطاعت‌پذیری مردم از ولایت فقیه در 9 دی ‌به اوج رسیدعضو مجلس خبرگان: سران فتنه با طرح «شائبه تقلب» از احساسات پاک مردم سوء‌استفاده کردندحجت‌الاسلام ‌سالک: دشمن ‌با تشدید مشکلات اقتصادی به دنبال «فتنه اعتراضات عمومی» است

وی ادامه داد: افرادی بودند که تلاش داشتند خود را به امام نزدیک کنند وبعد بتوانند در انقلاب نفوذ کنند،اما بیداری امام و مردم مانع این امر شد و از سویی دیگر اکثر خواصی بودند که لغزیدند و انقلاب را سهمی برای خود می‌دانستند .

یاوری با بیان این‌که خواصی که انقلاب را سهمی برای خود می‌پنداشتند، باید به آنها بگوییم اگر انقلاب کردید، وظیفه شما بوده  زیرا در غیر این صورت معلوم نبود شاه بر سرتان چه وارده بود، افزود:برخی افراد  وامدار و سهم خواه از انقلاب هستند.

وی بیان داشت: در سال 88  عده ای با عنوان تقلب در انتخابات تلاش داشتند تا مردم  را نسبت به نظام بی اعتماد کنند و این امر در حالی بود که انقلاب رویش های بزرگی داشته و  انقلاب در دل مردم بود اما بلوک شرق غرب دنبال ساقط کردن نظام بودند  و در جلسات مکرری که در انگلیس بر ضد ایران داشتند مطرح می‌شد، که اگر می‌خواهید حکومت در ایران تغییر دهید حرکت نظامی  دیگر جواب نمی‌دهد و باید کار فرهنگی کرد.

مدرس جریان شناسی سیاسی موسسه امام خمینی(ره) قم با با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت:در فتنه 88 اگر انگلیس می‌توانست در تهران نیروی نظامی پیاده می‌کرد  اما مسئله اصلی این بود تا مملکت را به آشوب بکشانند مردم را از نظام بدبین کنند هدف آنها بود .

یاوری با بیان این‌که فتنه از همان زمان اول انقلاب هم وجود داشت، افزود:فتنه در ابتدای انقلاب هم به گونه‌ای دیگر وجود داشت وبارها امام خمینی(ره) از فتنه گران خواست برائت کنید اما برائت نکردند وامروز هم تلاش دشمن این است که  انقلاب باید بدست  آنهایی که انقلاب کردند از بین برود.

یاوری افزود: فتنه 88 برای این بود که نظام را ناکارآمد جلوه دهند اما درحال حاضر باید حواسمان جمع باشد که به چه افرادی رای می‌دهیم،؟ این انقلاب شهید داده است اگر  این انقلاب از دست برود سرمان کلاه می‌رود ما باید به جلو برویم.

انتهای پیام/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • آیا می شناسیدش؟
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم