Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،شایان مصلح که در نیم فصل موفق شد با بازگشت به ترکیب سرخپوشان نمایش موفقی در سمت چپ دفاعی این تیم از خود به جا بگذارد، خود را برای نیم فصل دوم و ماجراجویی دوباره با توجه به رقابت شدید در خط دفاعی تیم آماده کرده است.

او در خصوص نیم فصلی که با حضور تیمش در جمع مدعیان به پایان رسید گفت: نیم فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و با نفراتی که از فصل قبل برای‌مان باقی مانده بود سعی کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بر خلاف انتظاری که هواداران داشتند عمل کردیم و توانستیم یک نیم فصل را بدون باخت پشت سر بگذاریم و شرمنده هواداران نشویم. در کل این نیم فصل برای ما بسیار سخت اما شیرین گذشت و خوشبختانه در کورس قهرمانی هم حضور داریم و تلاش خواهیم کرد تا این روند را حفظ کنیم و در پایان به قهرمانی برسیم.

وی با تمجید از تلاش هم‌تیمی‌هایش در نیم فصل اول و با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی گفت: خیلی‌ها فکر می‌کردند که ما نتوانیم عملکرد خوبی را داشته باشیم و نیم فصل را در رده‌های آخر لیگ به پایان برسانیم اما دیدید که با تدابیر کادرفنی و همتی که بچه‌ها از خود نشان دادند بر خلاف نظر خیلی‌ها در رده‌های بالا هستیم و با توجه به هماهنگی که بین بازیکنان وجود داشت توانستیم به اهداف خود برسیم و از این بابت خدا را شاکر هستیم.

مصلح که بعد از مدتی نیمکت نشینی توانست به ترکیب اصلی بازگردد و رضایت برانکو ایوانکوویچ را جلب کند درخصوص شرایطش در نیم فصل اول گفت: امسال نسبت به سال گذشته خیلی بیشتر بازی کردم و توانستم بیشتر در برنامه‌های کادرفنی قرار بگیرم و به یار فیکس پرسپولیس تبدیل شوم. خودم دوست دارم بیش از این بتوانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و بتوانم با نظر مثبت آقای برانکو بهترین عملکردم را برای پرسپولیس داشته باشم.

مدافع چپ سرخپوشان با انتقاد از هجمه شکل گرفته علیه تیم گفت: این صحبت‌ها نشات گرفته از ضعف افراد است و واقعا این مسائل درست نیست. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و اجتناب ناپذیر است و همیشه رخ می‌دهد؛ اما اگر بخواهیم این اشتباهات را به جای دیگری ربط بدهیم نشات گرفته از ضعف دیگران است. ما از اشتباهات داوری ضرر هم کرده‌ایم اما هیچگاه این گونه مسائل را مطرح نکردیم زیرا اعتقاد داریم داوری گاهی به نفع ما خواهد بود و گاهی به ضررما. کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند چون نمی‌توانند در زمین مسابقه به گرد پای پرسپولیس برسند می‌خواهند با این حرف‌ها موفقیت‌های ما را تحت‌الشعاع قرار بدهند که نشان از ضعف آن‌هاست.

وی با اشاره به بالا گرفتن رقابت در ترکیب اصلی با حضور بازیکنان جدید گفت: این مسئله درست است که بازیکنان جدید در ابتدای حضورشان از هماهنگی لازم برخوردار نخواهند بود اما با اردویی که در پیش رو داریم می‌توانیم تا حد زیادی این مشکل را حل کنیم و امیدوارم بازیکنن جدید بیشتر کمک کنند تا هر چه سریعتر به هماهنگی مدنظر کادرفنی برسند و پرسپولیس را بیش از گذشته قدرتمند کنند.

مصلح با اشاره به مصدومیتش که در نیم فصل اول به شدت او را درگیر کرده بود گفت: مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ داشتم به طور کامل بر طرف شده و جای نگرانی نیست اما یک مصدومیت از ناحیه لگن دارم که هر چند وقت یک بار من را اذیت می‌کند و باعث می‌شود درد شدیدی را تحمل کنم. امیدوارم در این تعطیلات با تدابیر کادرپزشکی این مشکل را حل کنم و با آمادگی کامل در خدمت پرسپولیس باشم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس رقابت فوتبال نیم فصل اول نیم فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در سایه تداوم تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و فراخوان‌های متعدد جهت تحریم این رژیم در سطوح مختلف برای حمایت از مردم فلسطین، کمپین تحریم محصولات شرکت‌ها و برندهای حامی اسرائیل مانند استارباکس، مک دونالد ، کی اف سی، کارفور و سایر شرکت‌های مربوطه در حال شتاب گرفتن بوده و این کمپین توانسته موفقیت‌های بسیاری در کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای عربی و اسلامی به دست بیاورد. تحریم رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف در حال حاضر تبدیل به یک فرهنگ عامه پسند برای ابراز مخالفت با اشغالگری و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در نقاط مختلف جهان شده است.

کمپین تحریم اسرائیل در اردن

در همین زمینه در اردن شعبه‌های شرکت کارفور که در این کشور فعال بود، تعطیل شده است. همچنین استار باکس یکی از شعبه‌های خود در امان، پایتخت اردن را تعطیل کرد. کمپین‌های تحریم اسرائیل بسیاری از برندهای آمریکایی و غربی را مجبور به کاهش تولید و کاهش ساعات کاری و نیز اخراج بسیاری از کارکنان خود کرده است.

همچنین در شهرهای مختلف اردن، رستوران‌ها و کافه‌های معروف مانند مک دونالد، کی اف سی، برگر کینگ و پیتزا هات تقریباً خالی شده و هیچکس برای خوردن غذا به آنجا نمی‌رود و این در حالی است که قبل از آغاز کمپین تحریم اسرائیل این کافه‌ها و رستوران‌ها در اردن بسیار شلوغ بودند.

علاوه بر آن کالاها و محصولات برندهای معروفی که قبلاً محبوب بودند همچون پپسی و کوکاکولا و نستله در فروشگاه‌های شهرهای اردن انباشته شده‌اند و کسی آنها را نمی‌خرد.

شروق طومار یکی از فعالان رسانه‌ای در کمپین تحریم اسرائیل می‌گوید که موفقیت کمپین‌های تحریم رژیم صهیونیستی در اردن بی‌سابقه است؛ زیرا مردم اردن به شدت از تجاوزات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه خشمگین هستند و جنبش بزرگی در محکومیت این تجاوزات به راه انداخته‌اند. بر همین اساس شهروندان اردنی به هیچ وجه به سمت خرید محصولات برندهای حامی رژیم صهیونیستی نمی‌روند؛ حتی اگر جایگزینی برای این محصولات وجود نداشته باشد. ما می‌بینیم که حتی کودکان هم به این کمپین پیوسته‌اند و این یک موضوع کاملاً بی‌سابقه است.

وی تاکید کرد که کمپین تحریم رژیم صهیونیستی علاوه بر حمایت از مردم فلسطین تاثیر قابل توجه و روشنی بر حمایت از محصولات و کالاهای ملی اردن داشت و بسیاری از شرکت‌های داخلی می‌توانند نیازهای بازار را تامین کنند و همچنین شهروندان اردنی متوجه شدند که کالاهای خارجی نسبت به کالاهای داخلی برتری ندارند و باید از محصولات ملی حمایت کرد.

احمد عوض مدیر مرکز مطالعات اقتصادی در امان پایتخت اردن در این زمینه گفت: برخی قصد دارند بگویند تحریم شرکت‌های خارجی حامی رژیم صهیونیستی موجب بیکار شدن شمار زیادی از کارگران اردنی می‌شود و برخی درباره بیکار شدن حدود ۱۵ هزار نفر صحبت می‌کنند، اما من به عنوان یک ناظر مستقل می‌توانم تایید کنم که این اعداد بسیار اغراق آمیز است و بعد از گذشت هفت ماه از کمپین تحریم اسرائیل، کسانی که از مشاغل خود در شرکت‌های خارجی اخراج شده‌اند، جذب بازارهای داخلی و شرکت‌ها و موسسات ملی گشته‌اند که از این تحریم سود بردند و فروش خود را افزایش دادند.

تحریم رژیم صهیونیستی در جهان عرب

درخصوص مصر نیز باید گفت که خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع مدیریتی در شرکت مک دونالد اعلام کرد که فروش این شرکت در اکتبر و نوامبر گذشته ۷۰ درصد کاهش داشته است.

همچنین در کشور مغرب نیز فرهنگ تحریم رژیم صهیونیستی در میان اقشار وسیعی از مردم که همدردی خود را با مردم فلسطین ابراز و تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه را محکوم می‌کنند، به خوبی خود را نشان داده و موجب شده شعبه‌های برندهای بین‌المللی حامی اسرائیل در مغرب تحریم شوند.

در کویت نیز خانواده‌ها و شهروندان این کشور و همچنین مقیمان خارجی از خرید محصول از شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی اجتناب می‌کنند و به دنبال جایگزین‌هایی در بازار محلی کویت هستند و بر همین اساس میزان فروش این شرکت‌ها به شدت کاهش یافته است.

تحریم صهیونیست‌ها در مالزی و اندونزی

اما علاوه بر کشورهای عربی بسیاری از کشورهای جهان نیز به کمپین تحریم رژیم صهیونیستی پیوسته‌اند. در همین زمینه در کشور مالزی ۱۰۸ شعبه از رستوران‌های کی آف سی تعطیل شدند. همچنین شعبه‌های پیتزاهات، استارباکس و مک دونالد نیز به صورت موقت بسته شدند و در حال حاضر هیچ جدول زمانی برای بازگشایی آنها وجود ندارد.

از سوی دیگر، فایننشنال تایمز گزارش داد که شرکت جنرال آتلانتیک و سی وی سی کاپیتال پارتنرز فروش سهام چند میلیون دلاری شرکت‌هایی را که برندهای فست فود آمریکایی در مالزی و اندونزی را اداره می‌کنند به دلیل اعتراضات و تحریم‌ها علیه اسرائیل، متوقف کرده‌اند.

مردم در کشورهای اندونزی و مالزی که اغلب مسلمان هستند از زمان شروع تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در اکتبر ۲۰۲۳ از خرید محصولات با برندهای آمریکایی اجتناب و برندهایی از جمله استار باکس و کی اف سی و پیتزاهات را به دلیل حمایت واشنگتن از جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحریم کرده اند.

همچنین در ترکیه، پارلمان این کشور محصولات کوکاکولا و نستله را از رستوران‌های خود حذف کرد و یک منبع پارلمانی در ترکیه خشم عمومی مردم این کشور علیه این دو برند را نشان داد.

جالب توجه است که در راستای رونق کمپین جهانی برای تحریم رژیم صهیونیستی در ترکیه یک اپلیکیشن کاربردی برای حمایت از فلسطین ایجاد شده که به مردم برای مشارکت در کمپین تحریم شرکت‌های حامی اسرائیل کمک می کند. این اپلیکیشن توسط یک دانشجوی فلسطینی به نام احمد پاپاش در ماه نوامبر تحت عنوان «نه متشکرم» راه‌اندازی شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در عرض یک ماه ۱۰۰ هزار کاربر، این اپلیکیشن را نصب کردند.

کد خبر 6097312

دیگر خبرها

  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است