Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون روابط عمومي و امور بين الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخيزداري کشور گفت: خوشبختانه سند راهبردي روابط عمومي تهيه و ابلاغ گرديده و کليه برنامه هاي ارتباطي سازمان در قالب اين سند ديده شده است.
معاون روابط عمومي و امور بين الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخيزداري کشور گفت: خوشبختانه سند راهبردي روابط عمومي تهيه و ابلاغ گرديده و کليه برنامه هاي ارتباطي سازمان در قالب اين سند ديده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از خبرگزاري برنا؛ رضا نيکدخت در نشست خبري ستاد صندوق توسعه ملي که در محل اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان کرمان ،با حضور مديرکل دفتر آموزش،ترويج و مشارکت مردمي سازمان جنگلها ، مراتع و آبخيزداري کشور، معاون روابط عمومي و امور بين الملل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري کشور، مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان، سر تسهيلگر پروژه توانمندسازي جوامع محلي، کارشناسان و رابطين دفتر آموزش، ترويج و مشارکت مردمي اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان کرمان، تشکيل شد، اظهار داشت: روابط عمومي اداره کل منابع طبيعي استان کرمان يکي از بهترين ها در مستند سازي پروژه هاي آبخيزداري از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي بوده است.
وي با بيان اين مطلب گفت : خروجي و محصولات متعددي در رابطه با مستند سازي پروژه هاي آبخيزداري از روابط عمومي اداره کل منابع طبيعي استان کرمان به دست ما مي رسد که قابل تقدير است.
نيکدخت بيان داشت : راه هاي ارتباطي و اطلاع رساني ، متنوع و هدفمندتر شده اند و روابط عمومي ها بايد بروز و به هنگام باشند و اخبار و فعاليت ها را فوري و در اسرع وقت اطلاع رساني کنند.
معاون روابط عمومي سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخيزداري کشور ، خاطر نشان کرد: ما بايد در زمينه هاي گوناگون توليد محتوا داشته باشيم و در اختيار سازمان هاي مردم نهاد و ديگر تشکل ها و جرايد بگذاريم.
نيکدخت گفت: ما بدون مشارکت مردم و ارتباط گسترده نمي‌توانيم کار کنيم و بايد همراهي و مشارکت مردم را داشته باشيم.
وي بيان داشت: خوشبختانه سند راهبردي روابط عمومي تهيه و ابلاغ گرديده و کليه برنامه هاي ارتباطي سازمان در قالب اين سند ديده شده است.
نيکدخت اظهار اميدواري کرد: با تهيه بولتن اختصاصي براي فعاليت هاي صورت گرفته از اعتبارات صندوق توسعه ملي، شاهد ارتباط بيشتر با اهالي حوزه ها و جوامع محلي و افکارعمومي جامعه باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کد خبر 6096096 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد