Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر- گروه استان ها: موضوع راه اندازی داروخانه هلال احمر لرستان همواره محل مجادله بین مسئولان جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی این استان بوده است تا در آخرین اظهار نظرها، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان را به مناظره و برگزاری نشستی مشترک با حضور خبرنگاران دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائمه جمعه، استاندار و همه تاکید دارند روی دایر شدن این داروخانه و خیلی هم اصرار داشته اند

صارم رضایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع راه اندازی داروخانه هلال احمر در لرستان اظهار داشت: ائمه جمعه، استاندار و همه تاکید دارند روی دایر شدن این داروخانه و خیلی هم اصرار داشته اند؛  مجوزهای مربوط به ما نیز گرفته شده است اما در استان موافقت نمی شود.

وی با بیان اینکه در خیلی از استان ها برای راه اندازی داروخانه هلال احمر مجوز کشوری را نداشته اند و با مجوز استانی توانسته اند داروخانه را راه اندازی کنند، تصریح کرد: تا زمانیکه در استان پروانه بهره برداری ندهند نمی توانیم کاری کنیم،  استاندار گفتند بدون هماهنگی با استان داروخانه راه اندازی شود اما نیاز است مجوزی در دست داشته باشیم.

چرا نباید داروخانه هلال احمر داشته باشیم؟

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ مجوزی از سوی استان برای داروخانه هلال احمر، نه تخصصی و نه عمومی به ما نداده اند، افزود: ما چرا نباید داروخانه هلال احمر داشته باشیم؟ ایلام، مرکزی، کرمانشاه و همه استان های همجوار ما داروخانه هلال احمر دارند و تنها ما نداریم؛  همشهری های ما دارو نیاز دارند و از استان های دیگر تهیه می کنند.

رضایی با اشاره به اینکه ما در استان تولید کننده دارو هستیم و ظرفیت های بسیاری در استان داریم که می توانیم آن ها را به کار بگیریم، خطاب به خبرنگاران ادامه داد: جانبداری از هیج ارگانی نکنید اما آنچه خواسته مردم است را پیگیری کنید.

قرار نیست در داروخانه هلال احمر لوازم آرایشی بفروشیم

وی با بیان اینکه قرار نیست در داروخانه هلال احمر لوازم آرایشی بفروشیم، تصریح کرد: اما داروخانه ای که کار مردم را راه بیندازد می خواهیم، بیمار سرطانی در کنار داروهای تخصصی خود به یکسری داروهای جنرال نیز نیاز دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با تاکید بر اینکه قیمت داروها در داروخانه هلال احمر پایین تر از دولتی است چون کار عام المنفعه و خدمت به مردم است، خودمان نیز طرح های حمایتی هم داریم و بیماران می توانند با حداقل ها داروی مورد نیاز خود را دریافت کنند، افزود: مسئولان اگر نمی خواهند داروخانه راه اندازی شود بگویند؛ چون مدت مجوز ما هم دارد تمام می شود و دوباره برای دریافت آن باید در سیکل اداری بیافتیم.

برای حل مسئله پیشنهاد می کنم همه این جمع خبرنگاران، ما و دانشگاه علوم پزشکی بنشینیم مباحث را حل کنیم

رضایی با اشاره به اینکه چرا همه استان ها باید داروخانه هلال احمر داشته باشند و ما نداشته باشیم؟ گفت: همه شما می دانید چه کسانی اجازه نمی دهند این داروخانه راه اندازی شود؛ اما برای حل مسئله پیشنهاد می کنم همه این جمع خبرنگاران، ما و دانشگاه علوم پزشکی بنشینیم مباحث را حل کنیم،  شاید حرف آن ها منطقی باشد.

وی با بیان اینکه همه ما در این استان زندگی می کنیم، دغدغه اصلی ما مشکل مردم است، دغدغه ما این است که کاری برای استان انجام دهیم، تصریح کرد: با حضور این جمع نشستی داشته باشیم،  از نظر فضا و دارو برای راه اندازی داروخانه هلال احمر مشکلی نداریم و ان شاء الله در نشستی جمعی موضوع حل شود.

بر اساس این گزارش، ایجاد داروخانه هلال احمر مسئله ای است که مورد تایید و حمایت استاندار لرستان و ائمه جمعه بوده است اما مخالفت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان باعث شده تا همچنان پیگیری ها برای راه اندازی داروخانه ای که دسترسی آسان و ارزان مردم به داروهای خاص را فراهم می کند، بی نتیجه بماند.

کد خبر 4498768

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان خرم آباد داروخانه دانشگاه علوم پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید

مناظره بین سه نامزد انتخاباتی حوزه خرم آباد و چگنی روز یکشنبه در دانشگاه لرستان به صحنه درگیری و لفاظی بین طرفداران آنها تبدیل شد.

به گزارش مشرق، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالیکه پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد