Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری انتخابات سال ۸۸ و رأی نیاوردن کاندیدای مورد نظر برخی از هواداران، افرادی که از مدت ها پیش فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی را در سر می پروراندند، آتش فتنه ای را روشن کردند که آمریکا سردمدار اصلی هدایت آشوبگران آن بود.به گزارش بلاغ

بسیاری از نیروهای بسیجی پایگاه های مختلف برای حفاظت از جان مردم عادی که زمان وقوع اغتشاشات در حال تردد بودند، به خیابان های پایتخت آمدند و در صحنه های مختلف مورد ضرب و شتم  اغتشاشگران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید علیرضا ستاری، تکنسین اورژانس، یکی از افرادی بود که در عاشورای ۸۸ به عنوان امدادگر داوطلب در خیابان های پایتخت حضور داشت و بلافاصله بعد از دریافت پیغام کمک نیروهای امدادی در میان اعتشاشگران حضور یافت. او با حضور در محلی که قرار بود به آسیب دیدگان امدادرسانی کند با صحنه ای وحشتناک روبرو شد. اغتشاشگران با بنزینی که از موتور وسایل امدادی خارج کرده بودند، سعی داشتند یک جوان بسیجی را به آتش بکشند.

شهید علیرضا ستاری با مشاهده این صحنه برای جلوگیری از فاجعه ای انسانی به میدان رفت و به وسیله فتنه گران به شدت مورد شکنجه قرار گرفت و به شدت مجروح شد. پس از انتقال ستاری به بیمارستان، پزشکان برای وی درصد جانبازی ۷۰ درصد را تایید کردند. این مدافع وطن سرانجام پس از پنج سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید. 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند

همچنین مقامات محلی تایید کردند مصدومیت ۱۶ نفر دیگر از افرادی که به بیمارستان منتقل شدند، تهدید کننده نیست و باقی زخمی‌ها نیز سرپایی درمان شدند.

به گزارش ایسنا، گزارش‌ها حاکیست هیچ کودکی در بین مصدومان نبوده است.

آتش‌نشانان پس از دریافت گزارش تصادف در ساعت ۱۱:۵۴ ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) به وقت محلی به محل حادثه رسیدند.

خبر اولیه از این سانحه نشان می‌دهد که هنوز جزئیات بیشتری اعلام نشده و بررسی علت تصادف آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از جاده ای که از وسط سیل هولناک عربستان عبور می کند | ویدئو
  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • ببینید | حمله هولناک یک مرد شمشیر سامورایی به مردم در خیابان
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟