Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@12:26:52 GMT

نایب رئیس مجمع ریاست را به عهده خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۲۱۹۶

رکنا: موحدی کرمانی به عنوان نایب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسات مجمع را تا انتصاب رئیس جدید از سوی مقام معظم رهبری، اداره خواهد کرد.

به گزارش رکنا، غلامرضا مصباحی مقدم در ارتباط با چگونگی اداره مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و تا پیش از انتصاب رئیس جدید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: مثل دوره قبل که پس از رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ، بر اساس قانون Law مجمع نایب رئیس جلسات را اداره کرد این دوره نیز نائب رئیس جلسات را تا مشخص شدن رئیس اداره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آیت‌الله موحدی کرمانی نایب رئییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند.

هفت ماه و چهار روز پس از فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ مقام معظم رهبری در حکمی آیت‌الله هاشمی شاهرودی را به عنوان رئیس بعدی این نهاد نظارتی برای یک دوره پنج‌ساله انتصاب کردند.

در بخشی از این حکم آمده بود آیت الله آقای حاج سیّدمحمود هاشمی شاهرودی را به ریاست و جناب آقای دکتر محسن رضائی را به دبیری مجمع تشخیص مصلحت منصوب می‌کنم.

پیش از انتصاب هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس مجمع،‌ آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان رئیس سنی ریاست جلسات مجمع را بر عهده داشت. وی و آیت‌الله جنتی نیز پس از وخامت حال شاهرودی در دوران ریاستش،‌ جلسات مجمع را اداره می‌کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کشف جسد فرمانده نیروی دریایی +عکس گرفتار شدن یک جن در اصفهان! 2 مرد در نیم ساعت تازه عروس تهرانی را به خاک سیاه نشاندند +فیلم و عکس جزییات پرداخت سود سهام عدالت/ معاملات سهام عدالت آزاد شد !؟ عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس 9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زیباترین زن جهان مرد از آب درآمد + عکس این 3 پلیس غلط انداز را می شناسید؟! / گریه های آنها چه رازی داشت؟!+فیلم و عکس چهره باز نیش یک پشه این دختر را از پا انداخت و خانه نشین کرد !+عکس لحظه مرگ دردناک یک رقصنده در مراسم عروسی + فیلم جسد خانم دکتر تهرانی پس از قتل سوزانده شد/ مرد پرشیا سوار کیست؟ !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون Law رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فوت مقام معظم رهبری موحدی رئیس عکس دختر تحقیقات فیلم تهران زندگی تصادف اتوبوس دانشجویان حادثه تصادف اتوبوس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟