Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و نهم دی ماه حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در گفتگو با خبرنگار شهرستان گفت در آستانه یکی از روزهای تاریخ ساز و ارزشمند حماسه ملت ایران هستیم روزی که در تاریخ بعنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت مزین و ماندگار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت مردم ایران اسلامی در حرکتی ستودنی و خود جوش به میدان آمدند و حماسه ای ماندگار و دشمن شکن ایجاد کردند چرا که به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب کشور و انقلاب اسلامی متعلق به مردم و خواست خود مردم بوده و هست لذا حضرت امام خمینی (ره) مسوولیت انقلاب را بر دوش خود مردم گذاشتند .

امام جمعه کوهبنان تاکید نمود بر این اساس مردم ایران اسلامی هم احساس مسوولیت کردند لذا در تمامی مناسبت ها و انتخابات حضوری گسترده و دشمن شکن داشته و دارند.

وی تصریح نمود از ابتدای انقلاب دست های مختلفی در صدد دشمنی ، شکاف،تفرقه و دل سرد کردن مردم بودند البته بواسطه هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه در همه نقشه ها دشمنان طعم شکست را چشیدند .

حجت الاسلام جعفری بیان داشت در سال 88دشمنان با صرف هزینه های هنگفت نقشه هایی را تدارک دیدند و عوامل داخلی را فعال و امیدوار کردند تا وارد میدان شوند و کار انقلاب را یک سره کنند عواملی که در چشم مردم از مردم بودند و در صحنه های انقلاب فی الجمله حضور داشتند . 

وی افزود نه ماه کشور درگیر آشوب ها و فتنه ها بود این جا بود که مردم احساس کردند باید به صحنه بیایند تا از انقلاب و عزت ایران اسلامی که به برکت خون شهدا ،رهبری های پیامبر گونه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی  بدست آمده صیانت کنند .

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت مردم همچون سیلی خروشان وارد صحنه شدند حماسه سازی نمودند و انقلاب را بیمه کردند البته بصیریت و حضور به موقع مردم در صحنه ستودنی است .

وی تاکید نمود در حقیقت حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی ،ولایت و رهبری همواره به جا و به موقع بوده گاهی مسوولان در رده های بالا حتی فکر و بصیرت مردم را نداشتند و باعث مشکلاتی برای کشور شدند اما ما ملتی بصیر و پیشرو داریم که تمام سختی ها از جانب دشمنان و نیروهای داخلی آنان را تحمل می کنند تا راه را برای نفوذ دشمنان ببندند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است