Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وحید شادی‌ نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عصر امروز در پی نشت گاز مونو اکسید کربن در کارگاه تولیدی پلاستیک از بخاری گازی در محله شنب غازان فرد مذکور فوت کرد.
وی اظهار داشت: نیروهای اورژانس به محض اطلاع از این حادثه به محل اعزام شدند و مشخص شد که این فرد فاقد علائم حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مسمومیت 4 نفر دیگر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در این شهر خبر داد و اعلام کرد: این حادثه بر اثر نشت گاز از آبگرمکن در خانه ای واقع در شهرک ارم روی داده بود و در آن اعضای خانواده دچار مسمومیت شده بودند که با اقدام به موقع اورژانس نجات یافته و به بیمارستان منتقل شدند.
شادی نیا از مردم خواست نسبت به محکم بودن اتصالات وسایل گرمایشی منازل و محل کار خود و اطمینان از تهویه محیط در هنگام استفاده از وسایل گازسوز مطمئن باشند.
8023/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی بیمارستان خانواده فوت گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال که از ناحیه رباط پا دچار پارگی شده بود با نظر پزشکان عمل جراحی کرد و طبق گفته پزشکان از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده می‌تواند به میادین بازگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز