Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم صفوی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: بودجه شهرستان ۶۵ میلیارد تومان است و این میزان شایسته مردم گرگان نبوده و توسعه ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: به دنبال سرمایه گذاران بزرگ کشوری رفته و خوشبختانه قدم های خوبی برداشتیم که اکنون مراحل انتهای خود را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی ادامه داد: انشالله در روزهای آتی کلنگ زنی بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شمال کشور اتفاق می افتد و زمینه ای برای نشاط اجتماعی فراهم خواهد شد.

فرماندار گفت: دو کارخانه مهم لبنی داریم و قریب ۲۰۰ تن شیر روزانه وارد گرگان می کنیم به همین دلیل وارد مذاکره با یکی از کارخانه ها شده تا در چند منطقه دامداری ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: منطقه ای در تیل آباد آزادشهر انتخاب و مقرر شد که یک دامداری سه هزار الی پنج هزار رأسی ایجاد می شود.

فرماندار گرگان افزود: کارخانه پنیر و بستی سازی هم با همت کارخانه لبنی ایجاد خواهیم کرد.

صفوی اظهار کرد: مدیر این کارخانه تمایل دارند که یک هتل چهار یا پنج ستاره احداث کند و برای این عمل نیازمند تسهیلات هستند.

وی افزود: میزان دام در استان ما نسبت به سنوات گذشته کاهش یافته و با رایزنی که با جهاد کشاورزی صورت گرفت، مجوز یک دامداری ۱۰ هزار رأسی را گرفتیم که ظرفیت افزایش به ۱۰۰ هزار رأس را هم دارد.

صفوی گفت: کارخانه چرم سازی که در شهرستان آق قلا متروکه افتاده است را احیا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین برای استفاده از روده گاو و احشام در تولید نخ جراحی و مانند آن در آق قلا قدم های اولیه برداشته شده است.

صفوی با اشره به اقدام صورت گرفته در زمینه گیاهان دارویی و تولید زعفران در گرگان گفت: در چند روز آینده بزرگترین گلخانه دار کشور به گرگان خواهد آمد و در زمینه صیفی جات هم قدم های خوبی برداشته خواهد شد.

کد خبر 4498792

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار گرگان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • عضو شورای شهر بجنورد ازبلاتکلیفی کارخانه کمپوست انتقاد کرد