Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- عضو هیات مدیره فوتبال باشگاه سردار بوکان با بیان اینکه بازی های نیم فصل دوم مسابقات لیگ باشگاه های دسته 2 کشور از فردا آغاز می شود، گفت: با تمهیداتی که برای تقویت این تیم انجام شده است، تیم سردار دور برگشت این رقابت ها را با قدرت آغاز می کند.

سعید شوکتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم سه بازیکن جدید جذب کرده و پنج بازیکن نیز که تیم را ترک کرده بودند، به تیم بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: سامان نورمحمدی مهاجم سابق چوکای تالش، امیرحسین نعمتی مدافع سابق تیم امید استقلال و گل ابریشم تهران و حمزه علی هافبک سابق نیروی زمینی تهران و تیم آرش شهر ری از جمله بازیکنان جدید این تیم هستند.
وی با بیان اینکه 45 درصد بدهی بازیکنان نیز پرداخت شده است، بیان کرد: با تغییراتی که در تیم داده شده است، امید می رود تیم فوتبال سردار در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب و به صدر جدول مسابقات صعود کند.
عضو هیات مدیره تیم فوتبال سردار بوکان با اشاره به آغاز دور برگشت این رقابت‌ها از فردا /یکشنبه/ گفت: تیم فوتبال سردار در نخستین بازی دور برگشت میهمان استقلال اهواز خواهد بود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با 6 مساوی، یک برد و سه باخت و کسب 9 امتیاز در رده یازدهم گروه خود قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد که تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته 2 را تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
تیم فوتبال سردار، چهارمین سال متوالی است که در فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور حضور دارد.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته 2 بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، هر دو نفر در ابتدای امسال از نواحی مختلف دچار آسیب دیدگی شده و هر یک در فیفادی قبلی به نحوی درد زیادی را پشت سر گذاتشند و پس از آن مجبور به ترک دروازه تیم‌شان برای مدتی شدند.

در طی این مدت، در سپاهان نیما میرزازاد و در پرسپولیس امیررضا رفیعی، سعی کردند جای خالی این دو گلر شاخص فوتبال ایران را پر کنند؛ ماموریتی که حتی اگر موفق هم بود، به بازگشت پیام و علیرضا به دروازه سپاهان و پرسپولیس منتهی شد.

این دو با وجود رقابت در سال‌های اخیر، نوعی علاقه و همدلی را در مسیر حرفه‌ای خود پیدا کرده و برای یکدیگر احترام قائل هستند. دو رقیبی که رقابت آن‌ها هرگز به تنش خاصی منتهی نشده و از این جهت در فوتبال ایران نمونه به شمار می‌روند.

این تصویر مربوط به پایان مصاف پرسپولیس و سپاهان است و همانطور که می‌بینید، گلر شماره ۱ و ۲ تیم ملی، دست در شانه یکدیگر، به شیوه رفقای فیلم‌های فارسی و هندی، زمین را ترک می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳