Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - هفته‌نامه آمریکایی تایم گزارش داد که 'ویکتور بویارکین' افسر اطلاعاتی سابق روس که نام وی به علت انجام فعالیت هایی به نمایندگی الیگارشی قدرتمند روسیه در فهرست تحریم های جدید آمریکا قرار دارد، با کمپین انتخاباتی 'ترامپ' در سال 2016 ارتباط داشته است.

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از این هفته‌نامه خبری تایم، بویارکین سابقا فروشنده سلاح بوده و با یک عضو کلیدی در کمپین انتخاباتی ترامپ ارتباط داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بویارکین در مصاحبه اختصاصی خود با رسانه ها گفته است که با 'پل مانفورت' مدیر کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ ارتباط داشته و 'او پول زیادی را به ما سپرد.' و 'راه هایی را برای بازپرداخت آن نیز پیشنهاد کرد.'
مانفورت این ادعا را رد کرده است. اما این ارتباط ها می تواند در روشن شدن تحقیقات مامور ویژه 'مولر' و برخی فعالیت های مانفورت در ارتباط با روسیه کمک کند. در یک مورد دیگر، میلیونر روس 'اولگ دریپاسکا' رئیس بویارکین بعد از شکست تجاری خود در اوکراین از مانفورت تقاضای پول کرده است. در همین ارتباط یک سری از ایمیل ها که میان دو طرف تبادل یافته است، موجود است.
پیشینه بویارکین در همکاری با 'کا گ ب' و یا تجارت اسلحه و همچنین دخالت در برخی مروادات سیاسی در اروپای شرقی نشان می دهد که ارتباط وی با مانفورت که برای این هفته نامه محرز شده است، همراه با مرودات مالی و شکل گیری بعضی مسائل حول کمپین انتخاباتی ترامپ بوده است.
گزارش محرمانه بازپرس ویژه پرونده روسیه که درباره دخالت این کشور در انتخابات آمریکا و احتمال تبانی ستاد ترامپ با مسکو تحقیق می کند، تا دو ماه دیگر به پایان می رسد و پیش بینی می شود که ترامپ را با بحرانی تازه روبرو کند.
شبد**9460**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي كمپين انتخاباتي ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور

 
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،  حاضرین در جلسه هم اندیشی مسئولین فنی بهداشتی شرکت‌ها، کارخانجات و مراکز عرضه مواد پروتئینی با رئیس شبکه دامپزشکی و کارشناسان اداره کل خواستار ارتقاء جایگاه حقوقی، مالی و اداری مسئولین فنی بهداشتی شدند.

در این جلسه که با حضور بیش از ۳۰ نفر از مسئولین فنی بهداشتی در محل شبکه دامپزشکی برگزار شد دکتر سلیمانی رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: مسئولین فنی بهداشتی بازوی توانمند بخش دولتی در تحقق سلامت و امنیت غذایی در سطح جامعه می‌باشند و بایستی جایگاه آنها از هر نظر ارتقاء یابد.

سپس دکتر رضا افشاریان کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان در ارتباط با تعهد، حضور بموقع مسئولین در سر کار، گزارش دهی مستمر و نمونه برداری بصورت ادواری و غیر ادواری مطالبی ارائه کرد.

در ادامه مسئولین فنی بهداشتی حاضر در جلسه نقطه نظرات خود در ارتباط با افزایش تعرفه‌های حقوقی، بیمه، مالیات وسختی شرایط کار  را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند