Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه ۹هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد مدعی شد: از ابتدای امسال بیش از ۲۱ هزارو ۵۰۰ پرونده طرح اشتغال روستایی با نیاز تسهیلاتی ۱۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی متقاضیان پرداخت شده است. ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ،علی اصغرنورالله زاده،مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد گفت: این میزان تسهیلات به 19 هزار و 700 طرح پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع بیش از 21 هزار و 500 پرونده طرح اشتغال روستایی با نیاز تسهیلاتی 12 هزار و 500 میلیارد ریال از سوی متقاضیان در شعب این صندوق در سراسر کشور تشکیل شده است.

نورالله زاده افزود: از طرح های ارائه شده تاکنون برای 20 هزار و 150 طرح با نیاز تسهیلاتی 10 هزار میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است. توجه به کسب وکارهای روستایی بویژه صنایع دستی و حمایت مالی از این طرح ها سبب توسعه و تثبیت این مشاغل و ایجاد اشتغال پایدار می شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: در استان گلستان 6 هزار و 296 فعال در حوزه سوزن دوزی سنتی وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 774 نفر در گنبدکاووس مشغول فعالیت هستند.

 انتهای پیام/

R1012189/P1010113/S7,82/CT7 واژه های کاربردی مرتبط بحران بیکاری و اشتغال اشتغال‌زایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران بیکاری و اشتغال اشتغال زایی بحران بیکاری و اشتغال اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها