Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپوتنیک: سرویس هایی در کانادا و آمریکا وجود دارد که تمامی خدمات نظافتی یک خانه را به صورت رایگان برای زنان خانه دار مبتلا به بیماری سرطان، ارائه می دهند. خدمتکاران این کمپانی ها به صورت داوطلبانه عضو می شوند و پس از آشنایی با همه مسئولیت ها، وظایف و مهارت ها برای خدمت رسانی به این زنان در خانه های آنها حاضر می شوند و کارهای نظافت خانه و تمیزکاری را به عهده می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها معتقدند مبارزه با سرطان بسیار مشکل است و این بیماران باید بیشتر روی سلامتی خود متمرکز شوند تا با درمان مؤثرتر، سریع تر رو به بهبودی روند؛ این در حالی است که انجام کارهای خانه آنها را از این مسیر درمان دور می کند. آنها با پیام «در این مبارزه تو تنها نیستی»، از این بیماران حمایت می کنند.

کاربران بسیار زیادی با تأیید و تأکید حمایت از زنان و بیماران سرطانی و با گسترش این کار خیرخواهانه هم نظر هستند. آنها این ایده را بسیار مفید و کارآمد می دانند و امیدوارند در آینده نزدیک در سایر کشورها نیز چنین خدماتی ارائه شود. همچنین تعدادی از کاربران ایرانی با انتشار این خبر در صفحات خود از مردانی صحبت کرده اند که کار خانه را در هر شرایطی به عهده زن می دانند و این موضوع را قابل تأمل بیان کردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خدمت رسانی زنان زنان خانه دار سرطان کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند