Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیوزویک در گزارشی فاش کرد ۵ سناتور جمهوری‌خواه آمریکا به‌دلیل مخالفت با صدور قطعنامه برای پایان حمایت نظامی واشنگتن از کشور‌های متجاوز به یمن، از سعودی‌ها رشوه گرفته‌اند.

به گزارش شریان نیوز،  به نقل از نیوزویک، برخی سناتورهای جمهوری‌خواه که سعی داشتند مانع از تصویب قطعنامه‌ای درباره جنگ یمن شوند از گروه‌های فشار سعودی پول گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناتورهای آمریکایی روز چهارشنبه با تصویب قطعنامه‌ای که خواستار پایان حمایت نظامی آمریکا از جنگ تحت رهبری سعودی‌ها در یمن است، ضربه ای تاریخی به رابطه واشنگتن با متحدشان در ریاض زدند که مرتکب نقض های فاحش حقوق بشر شده است. اما در این میان دست کم پنج سناتور جمهوری‌خواه به این قطعنامه رای منفی دادند که همگی آنها از گروههای فشار حامی سعودی پول دریافت کرده بودند؛ حقیقتی که نشانی می دهد چطور عربستان از ثروت های هنفگت خود برای نفوذ در سیاست خارجی آمریکا استفاده می کند.

بر اساس گزارش ماه گذشته مرکز سیاست بین الملل، روی بلانت از ایالت میسوری، جان بوزمان از آرکانزاس، ریچادر بار از کارولینای شمالی ، مایک کراپو از ایالت ایداهو و تیم اسکات از کارولینای جنوبی حمایت های مالی را از شرکت هایی دریافت کرده اند که با عربستان سعودی کار می کنند. در این گزارش نام بلانت به عنوان یکی از ده دریافت کننده اصلی کمک های مالی شرکت های تحت حمایت سعودی در سال دو هزار و هفده آمده است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جالب از آمریکا در حمایت از غزه | از رژه خودرویی تا تشکیل زنجیره انسانی توسط دانشجویان دانشگاه شیکاگو

دریافت 7 MB دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دانشجویان دانشگاه دوپال شیکاگو آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه زنجیره انسانی تشکیل دادند. رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا هم در حمایت از غزه انجام شد.

کد خبر 849580 منبع: تسنیم برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • جمهوری‎‌خواهان کنگره در پی تحریم دیوان کیفری بین‎‌المللی هستند
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • اذعان «آسپیدس» به هدف قرار گرفتن ناو ایتالیایی در خلیج عدن
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • تصاویر جالب از آمریکا در حمایت از غزه | از رژه خودرویی تا تشکیل زنجیره انسانی توسط دانشجویان دانشگاه شیکاگو
  • ببینید | جلوگیری افسران پلیس سعودی از عکس گرفتن یک زن با پرچم فلسطین مقابل کعبه